Емн... Про вчорашній день

Вчора був сонний день. Це і не дивно, враховуючи, що я спала заледве чотири години. Але настрій був хороший. Все ж виступи це круто!!!
Спробувала новий крем для обличчя від Супердраг, той що з блискітками. Нічого так! Всі оці блискучі частинки за пів години десь зникають і обличчя приємне. (хоча поки рано аж так судити).

Взагалі вирішила таки влаштувати собі косметичну дієту. Хочу думаю, що це майже не реально, бо всяких доглядових засобів і засобів, що в швидко закінчуються у мене не багато. Зате є купа тіней, яких мені вистачить на років 5+, як мінімум.
До речі, я віддаю сестрі свої старі тіні! Хотіла їх викинути, але вона накинула на них око. А я особисто вирішила не користуватись тінями, яким більше як півтора роки (спочатку хотіла викинути всі, що старші за рік, але через одну палеточку вирішила продовжити термін).
Ще я викинула парочку старих лаків, змивок і т.д., отож початок покладено.
Загалом з тим всім косметичним хламом мені треба щось робити, бо не вміщається все атк як треба. Або виділяти на косметику ще одну шуфляду, або викидати всяке (скоріше перше).

Всім па-па ;)

Частина з того, що я викинула :)

Чудо-юдо шимерний зволожуючий крем від Superdrug (продається в Watsons)

Коментарі

Популярні публікації