Нервова...

Останні два дні чогось дуже не спокійні для мене.
Вчора був супернапряжний деньок з суперпоганим трегуванням з фаєру у одних знайомих. Після нього я приїхала додому і в мене пішла носом кров. Третій раз за все моє життя...
І сьогодні я не набагато спокійніша... Чого? Бо мій хлопець дивився мої відео в себе на роботі і вони залишились в історії і їх подивилась одна його співробітниця (комп загальний).
От така трагедія! І головне: не можу визначитись чого мене то так розчарувало, чи через те, що хтось побачив моє відео (хтось кого я знаю) чи через те, що та дічина мені не дуже подобається (не знаю чого)?

Отож я не дуже з того рада, особливо враховуючи що вона мені передала певні поради, щоб покращити мої відео (загалом я збиралась тим зайнятись, але то дуже напряжно на даний момент).
Ще я купила собі коректор від марки VIPERA. От фото:
 Довго мучила продавця-консультанта, поки не вибрала саме цей. Він досит темний, хоча в лінійці найсвітліший. Продавався в картонній коробочці і має класний висувний механізм. При пробному затесті мені сподобався (особливо зелений). Потім напишу про нього окремий пост!
Також купила собі лак з нової серії Ноготок, відтінок 25. Начиталась відгуків (ну ще і постів від AnnaGalaxy) про нього і просто не могла не купити.
Мій відтінок можна назвати сірим таупом з мілким срібнуватим шимером. Останнім часом я просто втрачаю голову від лаків з дуже-дуже-дуже мілким шимером. Це просто щось!

Ви скажете що я там щось писала про економію і т.д.? Так, я буду економити!
Просто в мене завтра День Народження (!!!) і мені можна :)
Всім хорошого настрою!


Коментарі

Популярні публікації