Про сесію, покупки і т.д.

Отож... сесію я здала... на 3 і 4 та це таке - ролі не грає, головне що здала.
Взагалі чесно можу сказати, що ця сесія була найтяжчою зі всіх, які мені доводилось здавати. Я нервувалась, плакала, кричала що ну його все далеко, добре що мене стійко терпіли, заспокоювала і допомагали зі всім... Взагалі поєднувати навчання на стаціонарі і роботу - тяжка справа. Останній мій тиждень то взагалі:
...Зранку встаєш, наскоро приводиш себе до ладу і біжиш на роботу, прибігаєш, швиденько робиш щось і за годину-півтори біжиш щось здавати... здача затягується (викладачам нема куди спішити, вони можуть спізнитись, завернути тебе або просто піти кудись) і ти нервуєшся (страшно що не здаси!); в результаті ти здаєш те, що мала сьогодні здати а на годиннику (кошмар!) четверта година!!! І ти біжиш на роботу (добре, що до неї всього 12 хвилин) і там намагаєшся зробити ще щось (але не виходить, бо ти зранку толком не поснідала, цілий день харчувалась супер-контіками і вафлею, нервувалась, бігала і т. д.) і сил в тебе елементарно просто нема! Тому залишок робочого дня ти тупо п'ялишся в монітор, час від часу пориваєшся щось робити, але... в результаті ти якось досиджуєш тих пару годин вибігаєш з роботи, ніби за тобою хтось женеться і летиш на всіх парах додому (проблеми з транспортами і т.д. не описую). Додому прилітаєш уже по сьомій, швидко їси і сідаєш щось писати. Пишеться відврто кажучи погано, бо ти втомлена і вперше за день сита, тому писанин затягується до глибокої ночі. Дорога до ліжка стерта з пам'яті, як і сам процес засинання. А далі... далі все по кругу...
Отож, так от минав мій останній тиждень на бакалавраті. Тепер тільки держ іспити і поступлення.
Між тим всім я якимось чином умудрилась відзняти відео (яке зараз маю монтувати), купити пару прикольних косметичних штук (про які зараз напишу), зрізати свої нігті (через один тріснутий і триста раз ремонтований), спробувати з Русланом декілька видів лапші (ням-ням), купити перший в своєму житті Хепі Міл і почути масу компліментів на рахунок своєї зовнішності (хоча мені зараз хоч іди на роль зомбяка без гриму). Насичено.



Мої покупки.
Я вже писала що купила набор від Муа. Тішусь з нього. Хочу купити ще їхні тіні, кажуть що у них є палетка яка ідентична Нейкед (яка мені дорогувата). Взагалі після цієї палетки половина моїх старих тіньок мені не милі (здається у моєї сестри скоро буде день презентів). Хочу зняти про цю палетку окреме відео, дуже-дуже хвалебне. Я просто закохалась, не знаю, як в світі може існувати настільки ідеальна штука і як юди (і зокрема я до недавніх часів) можуть жити без неї!!!!
Купила також собі пензлик від Мальви у вигляді віяла для нанесення румян і хайлайтера з палетки. Дуже задоволена таким дуетом.
Купила пензлик для помади від дарк блу косметік. Класна, зручна  і стильна штука, але покищо линяє жахливо. Думаю, що довго вона в мене не проживе. Шукаю албтернативу.
Купила два рефіли від етуаль. Шикарні кольори - рожево-бузковий і золотисто-борнзово-зелений. Поки тестила тільки на руку. Кольори подобаються і тушується легко.
Купила засіб для видалення кутикули від Евелін. Вже другий раз. Дуже крута штука, допомагає позбутись кутикули за лічені хвилини. За останні тижні я жахливо забила на догляд за своїми пальчиками і от нарешті сьогодні я привела їх до ладу! Приємно :)
І остання покупка - лак від Голден Роус з нової серії Холлідей. Лак-пісочок, це зараз модно. У мене відтінок 54 сірий з блиском. Не можу описати його, намалювала нм свої огризки нігтів і виглядає гарно.

А ще, а ще... Мені прийшла посилочка від Оріфлей. Правда особисто мені там тільки пробник тональника і парфумів, але то таке.
Ну і зовсім не косметична новинка - у мене нарешті є підставка під палочки і самі ароматичні палочки. Так круто! Це мені Руслан так удружив... Взагалі так круто щось сидіти і писати в такій атмосфері. Ну і ще він подарував мені шикарне віяло. Я щаслива :) Можливо колись я почну збирати віяла, просто зараз рідко можна знайти якцісь справді гарні а не з всерії все по пару гривень.

Дякую за увагу , надіюсь у Вас хороший настрій?

Коментарі

Популярні публікації