Щось новеньке. Delia CORAL prosilk #165

Вже давненько я заглядалась на лаки CORAL. Поки одного разу не натрапила на них, коли гуляла в пошуках чергової покупки.
Можу сказати що кількість кольорів в їхній палітрі досить обширна. Є і матові лаки, і з шиммером і просто без блисток... навіть неонові (я їх не дуже люблю).
В результаті я купила досить мирний нюдовий відтінок 165. На перший погляд мені здалось, що це звичайний емалевий лак, але вже піля нанесення я помітила зовсім  мілкий блиск - у цьому лаці виявляється є ноно-шиммер (не знаю чи таке є, чи це я придумала).



Під спалахом і на сонці лак виглядає рожевим з легкою сіринкою, в тіні він взагалі стає якимось припиленим бузковим. Дуже круто на мою думку.
Взагалі цей лак відноситься до моєї улюбленої категорії: вні є на нігтях, нігті виглядають акуратно, але в очі мій манікюр не кидається. З таким покриттям можна проходити дуже довго. бо мілкі потертості і недоліки нанесення менш помітні, ніж у яскравих лаків.
Стійкість цього лаку теж радує, так само як і лиск. Я наносила лак на голий ніготь і без топового покриття і він тримається у мене вже третій день без потертостей і сколів. Для мене це рекорд!

Коментарі

Популярні публікації