Липневі покупки

От я і повернулась з відпочинку!!!
Як кажуть: все хороше колись закінчується. От і відпочинок закінчився! От тільки окрім хорошого трапилось зі мною ще й багато всякого не дуже позитивного.
В перший день липня я переглянула новий каталожик Ватсонс (то вже давно набута традиція) і узрівши супер акцію 1+1=3 пішла тратити гроші. Вже на касі, з пробитим товаром дізналась що акція з 2 липня... От же... Та я все ж вирішила поставитись до цього філософсько, оплатила покупку і пішла з покер фейсом, покупками і чеком додому. Але любов до Ватсонс різко зменшилась. Буду закуплятись тепер у Космо...
Зате тепер у мене є маска-плівка, ролик проти прищів і зволожуючий крем... Ну і ще змивка і кремчик для ніг (чула про нього просто надхороші відгуки). Всім дуже задоволена, напишу згодом про кожен продукт окремий пост.
Ще я декілька днів шукала такий самий ГР Холідей, який я показувала раніше (інстаграм), свій я віддала сестрі. І ніде такого самого немає!!! (точніше я знайшла такий лак в одному магазині, але він там коштує 20 грн., при тому що всюди ці лаки по 15 і мене задусила жаба). Натомість купила собі в рожевому відтінку... Даремно!!! Найневдаліша покупка за останній час!!! На нігтях він вигдядає як рожева жуйка. Нормальний вигляд можна отримати лише у випадку нанесення лаку двома тонюсінькими шарами, що дуже тяжко, бо лак рідкий. Стійкість теж не тішить...
Бальзам від Доктор Биокон
Крем для чутливої шкіри Synergen
Ролик проти прищів і чорних точок Synergen
Маска-плівка Beauty Formulas

Другий день липня вдався не дуже вдалим на роботі. Дуже не дуже вдалим. Наробила не відомо чого, за що і отримала. Заслужено.
І я вирішила себе побалувати. Не вдалий день, чому б не покращити його?
Зайшла в Космо (я тепер у Ватсонс постараюсь не ходити) і купила собі крем для рук, лак і тіні від Essence. Тіні і крем тестую вже і поки дуже задоволена.
Ще зайшла в магазин OLKO і купила собі майку і футболку, нічого такі, сині...
Одним словом витратила купу грошей :)

Тіні для очей say all day #glammy goes to...
Крем для рук 24h hand protection balm - Gingerbread Chai Latte
Лак для нігтів colour & go #68 high spirits
Все від Essence

А на четвертий день липня я опинилась посеред центру злегка шокованою, збентеженою...
Магічним чином я звільнилась з роботи, яку обожнювала, водночас, не інколи ледве заствляла себе туди іти. Пропрацювала там цілих дев'ять місяців, от так!

Наступні дні я провела за зборами до поїздки у відпустку, на тенуванні, на виступі (виступали на такому крутому корпоративі! ведучим був Юрій Горбунов, виступали Друга Ріка та Лама... мають бути фотки звідти скоро) і знову за зборами. Між тим здійснила своє давнє бажання - купила собі пензлик-дуофібру від Мальви і дуже класний пензлик округлої форми (про мої пензлики обовязково буде окремий пост, а також відео, але потім).
Malva
Stipple Brush
Delux Foundation Brush


А восьмого числа ми з Русланом сіли на автобус і поїхали відпочивати на озеро, яке зустріло нас не вельми привітно - прохолодою та комарами. Тому вийшло, що я більшу частину свого відпочинку я проспала в будиночку (сон на свіжому повітрі просто ммм!). Засмагала зовсім трошечки, не хочу бути дуже шоколадною. Взагалі купила собі такі прикольні штучки від загару в Ашані. Дуже задоволена.

Спрей проти комарів від Off
Сонцезахисний спрей від Биокон
Бальзам після зсмаги від SUN energy


Про продовження мого відпочинку, а саме поїздку в Брест я напишу згодом.
Дякую за увагу!

Коментарі

Популярні публікації