Спасіння для п'яточок - Бальзам для огрубевшей и потрескавшейся кожи стоп "Доктор Биокон"

Раніше я ніколи не парилась виглядом своїх п`яток. Раніше я взагалі мало чим парилась.
Але якось потроху мене почало хвилювати це питання, але момент був втрачений і мої п'ятки виглядали просто кошмарно. І що я тільки не робила (ванночки, різні креми, різні терочки і пемзи...) результат був далеко не вражаючим і його вистачало на два дні максимум.
А потім моя сестра обмовилась, що у її співробітниці просто шикарні п'яточки і що вона купляє крем для ніг від "Доктор Біокон". І я подумала, що треба спробувати...
Купила я цей крем у Ватсонсі (я вже писала про це колись). За ціною не то в 12, не то в 13 гривень. Без особливих надій на те, що щось він мені допоможе.
Я не буду говорити як мені сподобався цей крем, як він сподобався моїй мамі (в якої п'ятки влітку пересихають до того, що просто тріскають до крові). Але через чотири дні я поїхала в Ашан, де купила ще два бальзами.

Бальзамом я користуюсь близько двох місяців практично кожен день на ніч і час від часу зранку. Не можу сказати, що мої п'ятки стали ідеальними, але в порівнянні з тим що було... Знаєте, навіть якби у мене були б фото до використання цього бальзаму, я б навряд виклала їх на загальний огляд - на моїх п'ятках не було живого місця від застарілих рубців, що залишились після мозолів а також жахливі натоптиші на стопах (я раніше через це завжди стидалась носити босоніжки з відкритою п'яткою). Зараз я вже не стидаюсь показати свої ноги і спокійно ношу босоніжки з відкритими п'ятками.

Перший час я наносила на ніч дуже щільний шар, вдягала шкарпеточки (прості лляні, чоловічі) а зранку мила ноги в гарячій воді і проходилась пемзою. За два тижні мої натоптиші стали не помітними. А зараз їх просто нема.
Також при нанесенні бальзам залишався на руках і я втирала його замість крему на ніч. Чи варто казати, що мої руки стали дуже м'які (що добре для жінки і не дуже добре для фаєрщиці)?


А ще цей бальзам дуже допоміг моїй мамі. Як я вже казала, в неї ступні пересихають настільки сильно, що шкіра просто тріскає і починає текти кров. Такі тріщини заживають дуже довго, постійно ятряться (у мене колись теж таке раз було, то я тиждень з хати не могла вийти, бо в мене моментально починала текти кров). Так от, мама цього літа чи не вперше оминула такої неприємності. І вона зараз на нього взагалі готова молитись.


Я раджу усім цей бальзам. Ціна у нього дуже демократична, особливо враховуючи його ефективність і економність (за два місяці я використала один тюбик).
Зараз я бігаю по всьому місту, бо його ніде нема, а наші з мамою запаси добігають кінця (знайду куплю з запасом).

Коментарі

Оу! Мурси за совет! постоянно страдаю от потрескавшихся пяточек. Надо будет испробовать этот кремушек.
Сейчас в тех же целях использую http://searchperfect.blogspot.com/2013/08/organic-rooibus-7-oils-foot-batter.html
И убери, пожалуйста, контрольное слово в комментариях. очень уж неудобно ;)
Cat_Rin каже…
И Вам спасибо)))
Если не найду Биокон, наверное попробую Африканское масло, хотя я представляю какая у нас будет цена (у нас на товары от Органик Шоп и Планета Органика ставят такие наценки, что желание купит пропадает сразу пр виде ценника)
Покупай в интернет-магазине. Я в своем городе практически нигде не встречала Органик Шоп. Планета Органика попадается чаще.
makeup.com.ua Я тут покупаю в основном. У них доставка бесплатная.

Популярні публікації