Бюджетні тіні, які я дуже люблю - Etual Podium stars #03, #11, #12 & #46

От в такому блістері продаються ці тіні.
В комплекті йде невеличкий спонж.
Я думаю, що всі вже чули про тіні від Етуаль, які продаються в білстерах (рефіли) і з яких потім можна скласти свої палеточки (виробник пропонує кейсики на два і три відтінки).
У нас, у Львові такі тіні мало де можна знайти. Минулим літом я бачила їх в одному магазинчику, але чомусь не купила, а вже в цьому році мені довелось добряче побігати, щоб знайти хоч парочку таких тіней.
На даний момент я маю всього чотири відтінки цих тіней, при чому три з них просто вище всіх похвал, а от один відтінок - явний фейл.
Першими я купила два відтінка 11 і 46. Купила б і більше, але в магазині був дуже обмежений вибір (тільки ці два відтінки). Ціна одного рефілу - 4,50 грн.
Потім я купила 03 і 12 знов ж таки на пробу (чому - напишу далі). Вже за ціною 5 грн., вибір був, але я не була впевнена в якості, тому і купила так мало. На наступний день прийшла (постестила вдома) а їх вже нема...



Фото текстури кожного рефілу

Відтінок #11 - срібний, шиммерний і дуже класний. Стійкість радує і колір теж - він глибокий і частенько віддає в синьо-фіолетову (при певному освітленні) гаму. Достойний, не кришиться, добре набирається на пензлики (штучні і натуральний), не пилить і тримається цілий день. Люблю виділяти ним кутик ока (особливо коли вся верхня повіка покрита бронзовими тінями).
Відтінок #46 - білий, дуже не однорідний, з якоюсь слюдою (чи як таке називається?) за рахунок якої пилить і виглядає абсолютно не презентабельно. Саме через нього я купила потім лише два рефіли - боялась, що може попастись ще одна така не вдала штука. На очах виглядає не добре, дуже не однорідно, при розтушовці пилить на всі чотири сторони вищезгаданою слюдою, яку потім віддерти від обличчя практично не можливо (тільки повністю змивши весь макіяж). Думала зробити з нього хайлайтер, але чую, що то марна затія, бо текстура дуже не однорідна.
Свотчі в тіні

Відтінок #12 відноситься до того розряду кольорів, ідеальний варіант яких я постійно шукаю - холодний і припилений рожевувато-лілово-бузковий. Дівчина за карими очима, темними бровами, віями і волоссям просто зобов'язана мати такі тіні! Це я вам точно кажу. Особисто я завжди шукаю такі відтінки, бо з ними легко зробити лінивий макіяж (на всю верхню повіку світлий відтінок білий/кремовий/шампанське), на зовнішній кутик я наношу темний відтінок чорний/темне срібло/коричневий і розтушовую між ним от такий от рожевий/ліловий/фіолетовий, що дає дуже класний ефект і ніхто не подумає, що такий мейк ви зробили за кілька хвилин до виходу, особливо якщо підвести лінію росту вій чорним олівцем). Покищо це мій ідеальний відтінок для такого макіяжу, бо він дійсно холодний і дуже гарно відтіняє мої очі.
Свотчі на сонці
І останній відтінок - #03 зелений. І хочу Вам сказати, що він просто мене вразив. Я взагалі не любителька зелених тіней, тому що серед них часто попадаються не дуже гарні екземпляри, які виглядають брудними, болотними і взагалі не виразними. Взяла цей відтінок чисто так на пробу, бо зелений мені потрібен (для карих очей він є маст-хевом). Це не просто зелений! Це шикарний дуохром! Він переливається від відтінку зеленої трави, до бронзового, хакі, коричневого... Дуже гарний відтінок з легким шиммером (сам сатиновий). Користуюсь ним не часто, але завжди із задоволенням. Інколи використовую в якості підводки, наношу його мокрим пензликом - тоді взагалі суперський ефект.

Загалом ці тіні мене дуже порадували (за винятком одного фейлового), якщо знайду ще, обов'язкого куплю собі ще кілька рефільчиків (подумую навіть замовити з їхнього сайту).

Коментарі

Вот не подумала бы никогда, что тени из серии Подиум Стар могут быть достойны внимания.
Встречала их в сети магазинов ProsTor
Cat_Rin каже…
Да я тоже сначала и не думала, что за такие деньги могут быть приличные тени)
Во Львове к сожалению нет ProsTor'a.
Mila G каже…
Я за цими тінями полюю уже давно! Але ніяк не можу знайти! Підкажіть будласка в якому магазинчику ви їх купили?
Mila G каже…
Я за цими тінями полюю уже давно! Але ніяк не можу знайти! Підкажіть будласка в якому магазинчику ви їх купили?
Cat_Rin каже…
Два відтінки (срібнийі білий) я купляла в невеличкому магазинчику на розі вулиць Заводської і Гайдамацької (там були щось три штуки однакових білих і дві штучки срібних). Рожевий, зелений і коричневий (його купила пізніше) я знайшла в маленькому кіоску на вул. Івана Франка, називається "Косметика Парфюмерія", коли я була там востаннє, там був лише зелений 03 відтінок
Mila G каже…
дуже дякую зайду попитаю)))

Популярні публікації