Восьмий колір на моїх нігтях. El Corazon - Еggs of the wild birds №423/96

Знаєте, за все моє життя у мене ніколи не було білого лаку! От так! Були кремові, рожевуваті, напвіпрозоро-біло-рожеві... А от білого ніколи не було.
Мабуть таке явище пояснюється тим, що білий колір лаку сприймається мною як коректор, яким замазують помилки в конспектах. Багато моїх знайомих малювали посмішку "френчу" коректором, що частково пояснює мою не любов до саме цього відтінку лаку.
І от, в один день до мене в руки попав чудо-лак (а точніше біогель) від El Corazon в білому відтінку. Я говорю про №423/96 з серії яйця диких птахів (eggs of the wild birds).
Моє бажання отримати лаки від El Corazon почалось саме з лаків цієї серії - я могла годинами переглядати свотчі цих лаків. Але в єдиному мені відомому магазині з лаками від ЕС у Львові виявивя лише білий біогель (за виключенням жовтого, який ми благополучно розбили). І звичайно, керуючись стереотипами про коректор я його не купила. На щастя у мене є сестра, в якої такого стереотипу не було і яка не пожаліла поділитись зі мною цим лаком (ще б вона пожаліла, я ж з нею ділюсь). І от так я отримала білий манікюр, який би я собі сама ніколи б не подумала робити.



Отож, лак являє собою емалеву базу. в якій плаває чорний гліттер двох розмірів: маленький і шестигранний.
Щоб отримати насичене глітером покриття прийдеться злегка попотіти - потрясти баночку, щоб вищезгаданий глітер, який осів піднявся догори. Також треба добре набити руку, щоб покриття гліттером і лаком вийшло рівномірним.
Ефект, який мені сподобався і задовольнив мене я отримала лише на третьому шарі. Причому глітеринки з попередніх шарів майже повністю зникають під новим шаром покриття (злегка просвічують з-під низу, виходить гарний об'ємний ефект).
Біогель висох швидко, за пів години я вже спокійно переодягалась, застібала ремінці на босоніжках і зачісувалась, при цьому ніяких слідів від цих дій не залишилось.
Я не покривала гель ніякими топами, не наносила під нього базу і не використовувала сушку. Сьогодні третій день з цим манікюром і я не бачу ніяких слідів того, що він вже такий тривалий час у мене на нігтях. А ще моя мама сказала що лак дуже гарний (вперше від неї таке чую!).

Цей лак мене просто підкорив, я впевнена, що більше ніколи не буду нехтувати білими лаками, особливо від El Corazon (взагалі планую перейти лише на цю марку).
Дякую за увагу!

Коментарі

Популярні публікації