Непомітний добрий друг - Essence #46 taupe of the pops


Essence #46 taupe of the pops
Останнім часом мене дуже тягне до косметики Essence. Думаю це вина різних блогерів, які показують і хвалять цю марку.
В моєму місті продукція Essence представлена слабо і дуже малий вибір. Колись було більше.
Недавно я знайшла ще одну "точку", де продавалась ця косметика і вирішила трохи порадувати себе (і сестру, як потім виявилось, бо я з того щастя ненавмисно купила кремові тіні у тому відтінку, що у мене вже був).
Ну але це так, мілкі деталі ;) я скоро знов туди поїду і точно буду дивитись, що беру!
Одною з моїх покупок були моно-тіні в такому любому для мене відтінку бронзи.
Взагалі що я хочу сказати нашим магазинам косметики, так це наступне:
Любі магазини! Я Вас усіх дуже люблю за знижки, за хороший товар, за вибір (особливо коли він є), за ціни від малих до великих. Будьте такими добрими, дивіться як Ви стікеруєте продукцію! Не клейте 1001 скотч і магнітну плівку на паперові наклейки зі складом, назвою відтінку та іншими важливими даними! На всіх упаковках є купа місця, де Ви можете наклеїти цінники, магнітні стікери і решту без шкоди для зовнішності упаковки!!!
Просто на цій коробочці магнітний стікер (білий, довгий, зі штрих-кодом і магнітною смужкою був наклеєний прямо на назву відтінку) і ще б трохи і я точно ніколи б не взнала що ж це у мене за відтінок.

Отож - мій новий друг моно-тіні від Essence у відтінку 46 taupe of the pops.
В упаковці вони виглядають бронзовими, на очах справді як легкий середньої пігментації тауп з мілким делікатним шиммером.
На моїх очах він майже не видимий, що в перший момент мене дуже розчарувало. Але потім я знайшла дуже хороше застосування, точніше два:
1. Для непомітного нюдового макіяжу, коли просо хочеться щось нанести, але не знаєш що. А ще ним можна "гасити" блиск кремових тіней.
2. Для розтушування тіней. Тобто є світлий відтінок, є темний і різницю між ними ми розтушовуємо ось от цим відтінком. Виходить супер, я дійсно рада, що їх купила і здогадалась так застосувати.



Загалом відтінок хороший, універсальний і приємний в використанні. Достатньо стійкий і середньо пігментований.
Треба ще якось собі купити якісь тіні від Ессенс.

Дякую за увагу!

Коментарі

Симпатичный оттенок!
Зашла к вам напомнить, что вы хотите принять участие в моем розыгрыше ( Alenka's GIVEAWAY ). И баннер повесили - спасибо. Но! Вы не подписались на мой блог, а это обязательное условие, поэтому я пока не могу присвоить вам номерки(( Или, если я вдруг каким-то образом, не заметила вас, напишите пожалуйста имя, под которым вы присоединились к моему блогу в Bloglovin и GFC. Напишите об этом в комментариях к сообщению о розыгрыше. Буду ждать ваш ответ и смогу присвоить вам, наконец, номерочки!
Спасибо за понимание.
Cat_Rin каже…
Спасибо, что напомнили, я действительно не подписалась через GFC (уже исправила).
Имя во GFC и Bloglovin Catthekaty
Здорово, даю вам номерки!!
Cat_Rin каже…
спасибо))

Популярні публікації