Дуже специфічний лак


Знаєте, я інколи просто помішана на тому як я виглядаю. Боюсь здатись якоюсь... не доглянутою, не акуратною, не вмілою в макіяжі і т.д. Тому я ніколи не фотографую свої макіяжі, панічно того боюсь... та і більшість фото мого манікюру не радують різнотипністю та ідеями се ж з тієї самої причини.

Але сьогодні я вирішила ризикнути і викласти фотки одного лаку, який має дуже гарний колір, який зводиться нанівець вредною текстурою і абсолютною не фотогенічністю.
Вітаємо MAXI color Style enamel у відтінку 068.
В баночці він просто казковий - це і бронза, і золото, і навіть моментами мідь.
На нігтях він втрачає половину краси (якщо не більше). Перетворюючись у досить плоский бронзовий, який нещадно смужить, розтікається і при висиханні любить покритись бульбашками.
Але мені все одно дуже подобається цей колір, тому я мирюсь із цими недоліками, до яких я забула приписати ще й низьку стійкість, максимум півтора дні - а далі починається масове облізання (мені потрібен хороший топ!!!).
Так от... сьогодні я показую не тільки досить провальний елемент моєї лакової колекції, а ще й фото з ним, які я хотіла зробити більш... естетичними (чи як?)
Не думаю, що мені вдалось гарно показати хоч щось... але... 


Коментарі

Популярні публікації