Рожева мрія мого літа: Maybelline ColorSensation #140 Intense Pink

Більшість розповідей про покупки, які я здійснила я починаю зі слів, що це була давно бажана покупка. що я хотіла, приглядалась і от купила. В принципі останнім часом у мене таке часто трапляється - я бачу купу цікавих речей на різноманітних сайтах (в блогах, на які я підписана, на косметисті, в контакті і в відео різних блогерів). От і виходить, що продуктів, які я хочу дуже багато. І я потроху їх купляю: деякі під акцію, деякі просто на заміну тим що вже закінчились а деякі просто так.
З продуктом, про який я хочу Вам сьогодні розповісти сталась малоприємна ситуація - купляла я його в Ватсонс (вже 1000 раз казала, що там постійно не відомо що твориться і купляти я там більше нічого не буду, але все одно наступаю на ті самі граблі). Думала по знижці (яка була приблизно відсотків 30-40, що є дуже приємно), а виявилось за повну ціну (я невдаха). По знижці йшов лише один відтінок, кошмарний який мені не підійшов.

Отож перед Вами помада від Maybelline ColorSensation у відтінку #140 Intense Pink.
Ніколи у мене не було такого відтінку помади (можливо тому, що я не любила помади раніше).
Сама помада не містить ніякого шиммеру, тільки ніжний рожевий відтінок, який на губах трансформується в пильний холодний і злегка висвітлюючий рожево-ліловий відтінок. Ніколи б не подумала що мені в такому відтінку буде комфортно, але я дуже задоволена.
Плюси цього відтінку очевидні: зуби із ним виглядають білішими, а засмагла шкіра виглядає ще засмаглішою.
Ще один плюс полягає в тому, що ця помада майже матова, тобто в неї дуже делікатний фініш, який легко можна назвати матовий (вона не блищить як більшість помад).
З мінусів можу назвати те, що ця помадка підкреслює різні тріщинки на губах і злегка підсушує губи.
Стійкість пристойна - дві години зі збереженням фінішу, потім починає потрохи сходити (рівномірно), але легкий післявідтінок зберігається і через кілька годин.

Коментарі

Еще один положительный отзыв об этих помадах ;) Я все еще их не пробовала :(
На счет Ватсонса - люблю эту сеть, но то, что там твориться непонятно что - это факт! Сама как-то раз купила дорогущий лак, который иначе не за что бы не взяла, а так вроде скидка была 40%, а когда мне его уже пробили, оказалось, что скидка на 1 единственный оттенок.
Cat_Rin каже…
А потом они еще и возврат делать не хотят...
Я уже сто раз зарекалась ходить в Ватсонс, но есть продукты, которые продают только там...

Популярні публікації