Огляд моїх засобів для зняття лаку

Всім привіт!
В цьому пості я хочу розповісти Вам про засоби для зняття лаку, які зараз знаходяться у мене під рукою. В зв'язку з тим що я зараз активно малюю нігті біогелями, які у мене з гліттером (який змивається досить тяжко) я можу дати досить жорстку і правдиву характеристику різним змивкам. Якщо Вас зацікавило - читайте далі!
M.A.G Nail polish remover (120 ml)
Перша змивка, про яку я хочу Вам розповісти це рідина для зняття лаку від марки M.A.G, яка продається у мережі Ватсонс.
Довгий час це була моя найулюбленіша змивка (купляла її разів чотири, як мінімум). Любила я її за те, що вона досить легко знімала всі мої старі лаки, зручний і привабливий флакон (який можна спокійно тягати в сумці і не боятись що він розкрутиться і все витече вам на телефон, зошити і т.д.) з хорошим дозатором (просто маленька дірочка, але дуже зручно) і за терпимий (в порівнянні з іншими змивками в цій ціновій категорії) запах. З глітером вона не дуже подружився, знімає його довго, йде купа дисків і бажано використовувати фольгу (що я просто терпіти не можу). Ще один безумовний плюс цієї змивочки - вона не сушить нігті і кутикулу настільки як це роблять інші змивки цього цінового сегменту, але все ж мінімально сушить (особливо з фольгою).

ISANA Nagellack entferner aceonefri (125 ml)
Друга змивочка теж була куплена мною у Ватсонс. Вона від досить відомої марки Isana і заявлена як безацетонова. Не знаю що там заявлено, але запах у неї такий, що будь-який ацетон загнеться.  А ще вона безбожно сушить руки, нігті і кутикулу + просто жахливо не зручне горлечко, гіршого ще не зустрічала.
В зв'язку з тим всім стоїть вона у мене вже більше місяця і я все намагаюсь її добити (змиваю лак на ногах) але це все не виходить, бо мені стає жаль своїх нігтів. Лак знімає стандартно, гліттер - поганенько. Більше не куплю і Вам не раджу.

Beauty Skin Сонжи для снятия лака (32 шт.)
Спонжі для зняття лаку від Beauty skin. Я вже казала що словосполучення "білоруська косметика" звучить для мене як "хороша косметика"?
Перші мої диски були якісь китайські і купила я їх у Космо. Вони були дорогими і посередніми.
Потім в Ашані я наткнулась на вдвічі дешевші спонжі для зняття лаку від Beauty skin і купила їх. Доречі ще ні разу не пожалкувала.
В упаковці 32 спонжика, які мені нагадують тоненьку вологу серветку,просякнуту чимось маслянистим.
Є багато різних варіантів запаху спонжів: чорниця, яблуко, виноград, апельсин, полуниця, лимон... це ті, про які я знаю. Спонжі з чорницею чомусь здались мені найкращими, а спонжі з полуницею чомусь не вразили, хоч запах приємний.
Знімають звичайні лаки добре, приємно пахнуть і взагалі не сушать
Такий варіант виходить дорожче ніж рідкі змивки, але корисніший. Ціна одної коробочик приблизно 7 гривень. На одне змивання йде від одного до п'яти спонжів.
Глітери тільки ними я не знімала, але дуже зручно прикласти відрізану четвертинку спонжика на ніготь і "розмочити" покриття. Дуже зручно і менш шікдливо варіанту РДЗЛ і фольга.

Delia Cosmetics two-phase nail polish remover
(220 ml)
Настала черга розповісти про новиночку серед моїх змивок - двофазну рідину для зняття лаку від Delia Cosmetics CORAL. Я вже розповідала про лак цієї марки і от недавно мені мій хлопець запрезентував таку змивочку (я знаю, що мені повезло з хлопцем).
Як заявляє виробник, ця рідина для зняття лаку складаєтья з двох компонентів (в моєму випадку голубого і рожевого) і не містить ацетону.
Голубий компонент відповідає за зняття лаку, а рожевий зволожує і живить нігті і шкіру навколо. Перед застосуванням необхідно ретельно збовтати (рідна стане фіолетового кольору) і шивденько нанести рідину на ватний диск, бо фази моментально починають розділятись.
Перше на що я звернула увагу - запах. Він дійсно приємний, нема ніякого натяку на ацетон чи ще щось подібне, тільки приємний запах як у мила чи крему для рук.
Другий приємний сюрприз очікував мене вже в процесі зняття лаку (я знімала білий біогель). Це було так просто!!! Не одним порухом руки, але не набагато більше. Не було довгого тертя, купи ватних дисків і т.д. Просто приклала-потримала-потерла раз-потерла два-потерла три-чистий ніготь.
І ця рідина дійсно не сушить, як не дивно! Тепер буду купляти тільки цю рідину! Вона вартує своїх грошей!

Надіюсь, що вам сподобалось.


АНОНС!!!

Недавно я купила собі дуже бюджетну штучку, також для зняття лаку. Я думаю всі про такі штуки чули - баночка, всередині губка і рідина для зняття лаку (простіше кажучи засунула пальчик, покрутила і маєш чистий ніготь). Думала таке є тільки в Мейбеллін і Сефори а вийшло що ні. Чекайте на мій огляд цього бюджетного чуда.




До зустрічі!

Коментарі

Пользуюсь сейчас такой смывкой от Isana. Тоже покупала когда-то что-то в Ватсонсе по акции, и она мне досталась в подарок.
Cat_Rin каже…
И какие впечатления?
Ой, только сейчас снова попала на этот пост :) Вижу, что не ответила тебе тогда. Отвечаю сейчас.
Вполне удобоваримая смывка :) Ничего супер-пупер, с глиттером справлялась туго. Больше не покупала.
CatTheKaty каже…
Хм, наверное это только я такая привередливая)
Olga Popova каже…
Приглянулась смывка МАГ, как только закончится моя смывка, пойду в магазин, чтобы опробовать)
CatTheKaty каже…
Мне очень нравится эта смывка)

Популярні публікації