Ідеальна для мене. Oriflame - Lip Impact #Vibrant Almond

Я взагалі не любитель помад, мені вічно не везе з кольором, текстурою А взагалі не дуже повезло мені з губами (але то тільки для помади) які в мене не маленькі і схильні до сухості і тріщинок. Пам'ятаю в дитинстві у мене від сухості тріскались губи до крові не тільки зимою і я постійно тягала за собою гігієнічну помаду. І от я потерпаю від цієї проблеми - я навіть не кожен блиск можу наносити на губи. Але всі ж малюють губи і мені теж хочеться. От і мушу я під помади наносити різні бальзами і т. д. щоб не прийти додому з тріснутою губою. Допомагає з перемінним успіхом - інколи все добре, але частіше губи стають ще сухішими і з'являються сухі шкірочки.
В 11 каталозі Оріфлейм я побачила модний нині продукт - помаду-олівець і один колір просто мене зачарував. Я прочитала всі відгуки і вирішила ризикнути.
І от омріяна помадка у мене! Перше на що я звернула увагу - упаковка, мені вкрай не сподобались її кольори і саме оформлення (як на мене виглядає дешево якось і дуже аж пластиково). Ще мінусом є те, що цей олівець потрібно точити.
Ще мені не подобається запах - дуже солодко-приторний, чимось нагадує мені цукерки "П'яна вишня", але ще солодше.
Відтінок я вибрала досить не вибагливий #Трепетный Миндальный (код #26569). Не можу його описати, щось там назразок припиленого рожевуватого, нотки бурякового... Не можу!
Свотч на руці дуже подібний до фото в каталозі, але на губах Ви отримаєте такий відтінок тільки в тому випадку, якщо нанесете неймовірно товстий шар. Такого я не роблю, наношу легким покриттям.
Тінь і на світлі
Перше що я хочу відмітити позитивного в цій помадці-олівці це зручність нанесення за рахунок такої форми. Можна намалювати як контур так і заповнити всі губи.
Другий позитивний момент - колір - він мені подобається і пасує.  А ще він з холодним підтоном, який додає зубам білизни. Намалювалась і хоч іди Лакалут рекламуй.
І третій момент який найголовніший - ця помада не сушить мої губи! Таке просто унікально. В мене за все життя було дуже мало помад, які не сушили губи і це одна з них.
Також приємно здивувала стійкість цієї помади. Я точно не засікала, але доооовго!
Як  висновок можу сказати, що я приємно здивована і думаю купити собі ще якийсь яскравіший відтінок (чисто так для інтересу).
Дякую за увагу!

Коментарі

Популярні публікації