Клоунський ніс. Oriflame - Pure Nature Exfoliating Facial Ball

Якось в каталозі Оріфлейм я побачила губку для вмивання.
В каталозі вона виглядала такою миленькою! Такою м'якенькою, яскравою і т.д. І я вирішила що вона стене хорошою альтернативою моїм улюбленим спонжикам для вмивання з целюлози. Потім я почала полювати на цей м'ячик, але його постійно розкуповували (що не могло не запевнити мене в необхідності такої покупки і хорошій якості цієї губки).
В результаті я купила собі цю губочку. Коштувала вона мені (як консультанту + він ішов по знижці) 6,67 грн. - не дорого.
Отож, купила я його, принесла додому і коли розпакувала зразу відчула запах, точніше ЗАПАХ. Я не знаю, з чим порівняти цей неймовірний аромат китайського пластику (дуже дешевого китайського пластику), його інтенсивність мене просто вбила. Але піссля миття (мила своєю пінкою для вмивання) весь запах щез, що мене порадувало.
Ще один сюрприз - ця губка дуже жорстка. Вона нагадує мені губку, якою я мию тіло, або якийсь дуже жорсткий скраб (наприклад абрикосовий від ЧЛ). На цю губку не треба тиснути, просто ледве проводити по шкірі, адже в протилежному випадку вона просто може травмувати шкіру і Ви будете ходити з подряпинками і подразненням. Хоча, для менш чутливої і сухої шкіри ця губка може видатись не такою аж жорсткою.
А ще мені сподобалось те, що ця губка дуже класно робить піну (з моєї звичної пінки для вмивання) маленька крапелька, просто мацюпусінька а ве одно купа піни, білої і пухнатої. Думаю, що з цією губкою вийде ще економніше, ніж з целюлозним спонжем.
А також з цим спонжиком можна подурачитись, він дуже класний і клоунський ;-)
Дякую за увагу!

Коментарі

Я обычно использую целлюлозные спонжи от Ори. Не замечала, чтобы с ними получалось много пены.
Такой шарик мне с моей чувствительной кожей точно не подойдет )
Cat_Rin каже…
Я тоже постоянно покупала себе целлюлозные, но вот меня привлек этот шарик...

Популярні публікації