Подарунки. Рум'яна Collection 2000 і тіні від W7

Ви любите подарунки? Я дуже! Причому мені абсолютно все одно, скільки вони коштують, просто приємно, що хтось хоче зробити тобі приємно.
Сьогодні я хочу розповісти про два подарунки від мого хлопця. Знаєте, я вважаю, що коли чоловік робить Вам подарунки, це багато значить. А особливо тоді, коли при виборі (який він робить сам, а не приводить Вас в магазин, щоб Ви щось вибрали) він намагається знайти щось, що відповідає Вашим чисто жіночим смакам.
Отож, з врахуванням моїх смаків і захопленнь мені подарували (точніше подарував) набор тіней і рум'яна.
Критеріями вибору служило те, що я дуже люблю тіні і зелених у мене мало (більш-менш погоджуюсь - донедавна я не розуміла, що зелений мені пасує) і те що я говорила про те, що хочу собі якісь нові рум'яна.


Тіні W7 Sexy Eyes #01.
Наскільки я зрозуміла, W7 це яксь закордонна компанія, її частенько замовляють з англійських сайтів (можливо англійська).
Варіантів моє палетки декілька. Конкретно моя - в зеленуватих відтінках.
В палетці нема дзеркала, зате є невеличкий спонж (я його зразу виклала). Вона виконана з чорного матового пластику. Відкривається і закривається без проблем.
В палетку входять 6 відтінків, текстура яких трошки крупна (крупний помол). І блистки теж крупні, інколи це круто а інколи це так собі.
Перший колір (я іду зліва на право) темний срібний. Середній по темності, але досить приємний відтінок. Можна наносити і соло і як підводку і в кутик.
Другий відтінок - ніжно салатовий. На очах виглядає скоріш жовтуватими блистками. І це круто, бо мені подобається от такий холодний золотистий відблиск (можливо навіть як так зване зелене золото). Пігментація нормальна, але не вау.
Третій відтінок - холодний голубуватий в стилі Тіффані. На очах він виглядаєпросто світло срібним з голубуватим підтоном (от то точно сюрприз).
Четвертий відтінок в палетці виглядає як гарний трав'янистий зелений. Ну що я скажу - на очах він золотисто зелений. Не можу описати відтінок. Просто не реально. Тобто зелений з золотим блиском. Ну дуже гарно! За один цей відтінок можна купити навіть найпровальнішу палетку (а ця палетка і так супер).
П'ятий відтінок в палетці виглядає яскраво салатовим. А на повіках майже аналогічний попередньому, тільки трошки світліший. Теж суперський відтінок.
Отсанній відтінок зелено-синій (от тут дійсно не можу скзати шо за відтінок). На очах виглядає аналогічно як в палетці завдяки срібним блисткам. Просто суперський для мейку карих очей, знаєте, дивилась на нього і хочу зняти відео з макіяжем.
Плюсом усіх відтінків є те, що вони просто фантастично тушуються і нашаровуються. інусом - непередбачуваність - тобто я хочу сказати, що можна купити цю палетку і коли прийде час робити макіяж Ви виявите, що на очах відтінки відрізняються (на щастя я маю звичку спочатку все тестити на руці і знала про мінливу природу цих відтінків до того, як почала робити мейк).


Рум'яна Collection 2000 Blush #04 Trouble спочатку мене злегка шокували (чому поясню далі).
Що ви чекаєте побачити коли вам говорять про рум'яна? Особисто я очікую побачити щось рожеве, малинове, коралове чи персикове і обов'язково матове.
А тут перед нами щось блідо рожеве і явно шиммерне. От Вам і шок! От Вам і Trouble...
Ну, я зібрала щелепу і почала думати що ж з цим щастям робити. І надумала, що буду використовувати ці чудо-рум'яни в якості хайлайтера. Але тут вони проявили свою траблисту природу і на обличчі стали ну мааайже матовими! От і проблемка.
В результаті я тепер маю ніжні гарненькі рум'яна дуже легкого рожевого кольору з легким ефектом підсвічування. Трошки не буденний варіант, але десь піти погуляти в вихідний день та і на треню (чесне слово, я на тренування вимальовуюсь як на подіум ;-р). На роботу (коли влаштуюсь) чи на пари я такого робити не буду.
Коробочка, до речі в них не найпрезентабельніша (ще й скоро обтерлись написи на кришці). Виконана з прозорого пластику. Зате тиснення на самих рум'янах дуже гарне і тримається у мене ще досі.
Загалом дуже цікава штучка, наповнена сюрпризами.

От такі були якось у мене подарунки. Можу сказати що вони мені дуже вгодили і своїми функціями (і властивостями) та ще й тим, що в наших магазинах я їх не бачила.
А ви любите подарунки? Які?

Коментарі

Популярні публікації