А ви бачили Канни?

Під час воєї поїздки в білорусію я купила собі декулька різних милих штучок. В тому числі блиск для губ від Relouis Fashion Gloss Блеск для губ с зеральным эффестом. Майже не дивлячись я вибрала ніжний світлорожевий відтінок 12 Овации в Каннах.



Який же повинен бути відтінок блиску, щоб заслужити ті самі овації каннської публіки?
Якщо робити висновки з блиску від Релуі, то він має бути рожевим, блискучим і неймовірно стійким.
Блиск просто дуже гарний і його перекриваюча здатність просто вище всіх похвал - він вибілює мої яскраві губи, що рідко якій помаді вдається. Інколи мене це тішить, інколи - злить. В останньому випадку я просто наношу на губи декілька точок і розтушовую їх пальчиком - як результат блиск не такий блискучий (а масло не таке масляне), губи не вибілюються але ефект гарний. При такому використанні витрати блиску просто мінімальні!
Стійкість також тішить. Я можу пити, перекусувати (не їсти перше, друге і десерт а злегка перекусити печивом, канапкою фруктиком) і блиск залишиться без видимих змін. Він потроху сходить, але три години він виглядає практично як тільки нанесений.

Липкість присутня. Часто липкість є іншою стороною стійкості, тому я не жаліюсь, особливо якщо врахувати, що є блиски і рідкі помади які набагато липкіші і тримаються набагато гірше.
Аплікатор. От тут мене і чекав сюрпризик - я ще не стикаласьь з такою формою аплікатора (знаю, що такі бувають в блисках і тінтах від Ессенс і Катріс, але до них у мене ще руки не дійшли). Достатньо зручно! Треба звикнути, особисто мені вже здається, що такий спонжик навіть зручніший за стандартні.
Об'єм мені не відомий (на упаковці і оф. сайті його не написали). Але думаю блиску не мало.
Дуже хочу собі ще кілька блисків з цієї серіі - Огни Нью-Йорка і Пламя Мадрида (вони яскраві  і я вже уявляю які я з ними робитиму класні мейки). Буду шукати.

Коментарі

Популярні публікації