Бюджетный тауп. Romance #28

Я дуже люблю сіро-коричневі тіні, чи як зараз модно говорити кольору тауп.
Причин такої любові дуже багато - градації і відтінки тупу підходять всім (хай то буде чисто моя думка), якщо це тіні без блиску, то ними можна скульптурувати обличчя і підмалювати брови. Тобто один відтінок тіней може замінити Вам декілька продуктів. Саме таким "темним" ділом я займалась раніше, коли косметики і грошей на неї у мене було менше. І хоча тепер у мене є бронзер, я інколи все ж малюю контур обличчя матовими тінями, бо інколи так виходить натуральніше.
Одна з покупок таупових тіней лежить зараз перед моїми очима і я хочу Вам розповісти про неї. Це надбюджетні тіні від марки Romance у #28 відтінку.
Невеличка золотиста коробочка з прозорою кришкою, вага тіней 4 грами. Ціна приблизно від7-11 гривень.
Ззаду на коробочці є склад (не найкращий) і ще якісь косі коментарі від виробника (явно китайського). Взагалі я косметичні продукти цієї фірми не дуже люблю, у мене є два їхні олівці для очей які розтікаються, але на противагу їм є дивовижний лак для нігтів (який і стійкий, і колір гарний).
Тіні ці середньо пігментовані. На пензлик/ аплікатор (я купляла їх ще в той час, коли не користувалась пензликами). набирається легко, злегка пилить при наборі пензликом. Добре нашаровується - можна отримати як легкий колір, так і досить насичений, що власне і робить ці тіні дуже універсальними. Тушується теж добре (аж дивно).
Стійкість нормальна. В якийсь момент вони злегка втрачають яскравість, але тримаються цілий день.
До речі нагадала собі, що в мене колись були точно такі ж тіні, тільки з блиском. І це був жах! Вони були дуже... неоднорідними і пилили тими блискітками на всі чотири сторони. В результаті я їх декілька раз використовувала як блиск для тіла на виступи (було круто, гарно світилась шкіра).
Загалом мені ці тіні сподобались - такий універсальний варіант, коли грошей мало, а на Ютубі надивилась купу всякого і дуже хочеться і брови намалювати і скули зробити...

Коментарі

Популярні публікації