Я на сонечку лежу... Без негативних наслідків!

Знаєте, я колись була така смугла! Така що інколи мене питали чи я не мулатка чи циганка, навіть був жахливий період, коли мене називали Кармелітою (взагалі ненавиджу ті всякі серіали, псували моє дитинство).
Десь в років п'ятнадцять я стала більше сидіти вдома, частіше гуляти ввечері і засмага, яка була моєю вірною супутницею стала світлішати.
А потім мене затягнула в себе неформальна культура і я стала уникати сонця і вибілювати свою шкіру різними народними і не тільки засобами. Таким чином до двадцяти одного року я вже уявляла собою дівчину з досить світлою шкірою, ніяк не схожу ні на мулатку ні на циганку.
Потім я обгоріла. Це був шок! Моя шкіра за стільки років уникання сонця стала набагато гірше його сприймати, адже раніше я спокійно могла провалятись хоч цілий день не в тіні і ніяких проблем з того не мала. А тут отака незадача!
Цього року я підйшла до теми сонця грунтовніше (принципово не буду писати церез букву ґ, терпіти її не можу!) вирішивши що треба себе берегти, бо існують такі страшні речі як рак шкіри і т.д. Мій грунтовний підхід полягав в тому що я купила собі санскрін.
Серйозно обдумавши свою ситуацію, переглянувши різні сайти і мудрі статті в глянцевих журналах я дійшла висновку що мені вистачить SPF 15. Так воно і вийшло.

Цим літом від соня мене охороняли три продукти: бальзам для губ, крем для обличчя і спрей. Інколи (читайте часто) я нехтувала кремом для обличчя на користь спрея.



Биокон Спрей для безопасного загара - средняя защита SPF 15 (водостойкий).
Купила його в Ашані за ціною 30 гривень (плюс-мінус). Довго вибирала і не могла вирішити що взяти, але хороші враження від їхніх кремів і бальзаму для ніг зробили своє діло і я купила його.
Спрей являє собою рідке молочко, яке приємно (інколи не дуже) охолоджує шкіру при розпиленні. Не залишає жирних слідів і швидко всмоктується. А ще приємно пахне.
Розпилювала його на шкіру а потім втирала приблизно раз в годину (інколи частіше, інколи рідше - все залежало від інтенсивності сонця і від того чи була я під прямими променями).
Можу сказати що весь мій відпочинок і поїздки на озеро цей спрей витримав. Він виявився економним - у мене залишилась приблизно третина флакончика на 160 мілілітрів, при тому що ним користувалась не тільки я а ще і мій хлопець.
Думаю, що на наступний рік я куплю собі точно такий спрей, бо він вже провірений і мені все в ньому подобається.


Superdrug Vitamin E Radiance Cream
Купила його на початку літа у Ватсонсі (я щось аж дуже багато там купляю), дуже сподобалась туба і зірочка (я інколи втрачаю розумі купляю щось тільки за вигляд). Ну і ще напис SPF 15 і те що він для нормальної і сухої шкіри.
Яке ж мене чекало розчарування!!! Ви не можете уявити! У кремі виявились мілкі золотисті часточки з якими моє обличчя починало блищати. Досить гарно, мені навіть подобалось, але одного дня моя подруга запитала чого я блищу на сонці як Едвард Каллен. Після того крем я закинула в дальню шухляду.
Потім я знайшла варіант як його можна використати - наносити поверх якогось тоніку (на зволоженій шкірі залишалось набагато менше ненависних блискіток, вони залишались на сухих долонях) а потім злегка припудрювати.
Нічого не можу сказати конкретно про SPF і захист від сонця, зате можу сказати щ цей крем мені стягнув пори, які розширились після невдалого крему від Чистої Лінії (там є такий матуючий аквакрем). За що йому великий респект ;)


Восстанавливающая сыворотка для губ Extra SoftBio
Вперше я купила цей бальзам (надалі буду називати його бальзамом) в Ашані взимку. Абсолютно необхідний і універсальний продукт! Допомагає при жахливо потрісканих від холоду губах, при пересушеній кутикулі, при тріщинках і заусенцях, при подразненні після гоління і ще при купі різних не приємних речах.
Зразу скажу, що всі попередні мої заяви, про дієвість цього бальзаму ні крапельки не перебільшені - він дійсно майже панацея.
Як плюс у ньому ще й SPF 20. Взимку він мені добре допомагав (власне на губах і кутикулі), мій тато обожнює змащувати ним подразнення від бритви.
При бажанні ним можна обмастити хоч все обличчя, єдине що при такому використанні Вам його не вистачить на довго.
Мій абсолютний маст хев.
Загалом дуже крутий продукт, який ще й не дорого коштує - в Ашані всього 9 гривень (а в Космо і Ватсонс - 15! Відчуйте різницю і націнку!)

Коментарі

Anna_S каже…
Я Эвелиновскую сыворотку прикупила после твоего обзора. Спасибо большое, это реально спасение!!!
http://searchperfect.blogspot.com/2013/10/extra-softbio-eveline.html
Cat_Rin каже…
Спасибо))) Я рада, что она тебе понравилась)

Популярні публікації