Улюблена пудра мого літа: BelorDesign - SPA collestion #504

Цю пудру я купила в невеличкому аптечно-косметичному магазині в Бресті. Туди я забігла буквально на пару хвилин (часу не було). І чесно сказати я толком і не вибирала, просто брала навмання не особливо хвилюючись через колір чи ще щось. Так от, цю пудру я взяла в першу чергу за її гарну упаковку, не переймаючись відтінком, а коли потім відкрила (вже їдучи в автобусі додому) то вирішила що з пудрою я, напевно промахнулась, що це в мене буде бронзер.


Пудра у мене в відтінку 504, який є найтемнішим у всій лінійці. Відтінок точно такий як на фото - колір середнього загару моєї шкіри (причому я якраз набула такого тону до моменту покупки цієї пудри).


Пудра запакована в шикарну пузатеньку коробочку бузкового кольору. Верхня кришка зеркальна, дуже легко залапується пальчиками. Коли ми відкриваємо (кут відкриття приблизно 150 градусів) бачимо дзеркало на всю кришечку і сам рефіл пудри. Коли ми піднімаємо пластинку з пудрою ми бачимо друге дно в якому лежить спонж. Все дуже гарно і зручно. Ще важливий момент - в дні пластнки з пудрою є невеличка дірочка, яка (на мою думку) призначена для того щоб дістати і замінити використаний рефіл.
Сама пудра пилить - я набираю її пензликом а не спонжем, що йде в комплекті (він дає сильне покриття, яке мені просто не потрібно).
Пудра класно матує (правда я не показник - у мене суха шкіра) і абсолютно не помітна на обличчі. Зате обличчя з нею виглядає набагато свіжіше, можна обійтись без серйозно макіяжу.
Ще мені подобається її "усаджувати" за допомогою спрею-водички, тоді вона дуже добре тримає різноманітні бронзери і рум'яни. Обличчя з цією пудрою виглядає свіжим, нема надмірної матовості і взагалі відчуття що на обличчі щось є. Тільки рівна, м'яка і свіжа шкіра.
Я довго шукала у Львові цю пудру (але у світлішому відтінку) але зараз у мене є достойна заміна.

Коментарі

Катюш, ты, кажись, с номером оттенка в тексте промахнулась. На коробочке вроде 504 стоит, а в тексте - 104 ;)
Интересный дизайн у упаковки. Хотя я такую пудру в наших магазинах не встречала. Иначе непременно запомнила бы.
А у меня с пудрами, как и стональными осовами, все никак не сложатся отношения в плане выбора цвета. То слишком светлый, то в желтизну отдает :(
Cat_Rin каже…
Ой, спасибо, исправила)
Я в упаковку влюбилась, хотя мне очень жалко таскать ее в сумке (благо, кожа сухая и не нужно в течении дня припудривать повторно)
У меня раньше вообще с пудрами не клеились отношения, я постоянно ходила пятнистым персиком, но потом втянулась. А с оттенком кожи мне относительно певезло - мне подходят как и достаточно светлые тона, так и темные (главное, чтобы не очень желтили, я стараюсь всегда выбирать розоватую)

Популярні публікації