Болтологія (багато слів, які не всім, мабуть і цікаві)

Всім привіт!
Раніше я викладувала по посту щодня, а зараз з горем витягую один в тиждень.
Частково в цьому винні пари, тупий розклад і те, що я якось різко стала всім потрібна, ми ставимо новий номер.
Ну а ще частково винна погода. Я не можу робити нормальні фото під світлом ламп (мені треба лайтбокс, я знаю!), а сонечко у нас дуже рідкий гість - Львів це дійсно місто дощів і противного пронизливого вітру (а також ще переритих доріг, кави і сплячих левів)
От і нічого не виходить! Я маю величезну надію, що на цих вихідних я зловлю крапельку сонечка і зроблю фото до постів, які вже давненько пиляться у мене в чернетках.

Також хочу сказати, що хоч я і не пишу нових постів, але про блог і його читачів я думаю постійно. І от тут така справа, я до дечого додумалась...
Спочатку я починала вести цей блог українською і мені це подобається. Я люблю свою мову (тільки не новий правопис і букву Ґ, яка мене просто неймовірно злить). Але останнім часом я пишу один пост (на даний момент він просто кілометровий) і мені б хотілось, щоб з ним ознайомились якомога більше людей. В зв'язку з цим я почала задумуватись про дублювання тексту в постах російською (яку я теж дуже люблю і якою трошки володію). Питання: як Вам таке? Мені загалом не тяжко, просто це буде суттєво подовжувати текстовий об'єм постів (а я і так люблю писати).
Дякую Вам за увагу, надіюсь, що скоро порадую (я надіюсь, що порадую) новим постом.

Ваша Катя :-)

Коментарі

Olga BeauFash каже…
Катюша, я разговариваю на русском языке, могу и на украинском языке, но легче все-таки русский. А так как русскоговорящая аудитория более обширная, то да дублирование будет отличной альтернативой. Удачи!
Cat_Rin каже…
Спасибо) Буду пробовать дублировать)

Популярні публікації