Ужгородська статуя Свободи

Десь з 2007 року я мріяла попасти в Ужгород.
А збулась ця мрія тільки от вчора, завдяки фаєру, Свєті і дню міста Ужгород, куди нас запросили виступати.
Звичайно ж, часу на прогулянки було малувато, бо ми повинні були приноровитись до місцевості, потренуватись + сама дорога не близька. Ми їхали автобусом через Карпати, через перевал... Краще гір нема нічого, хоча я і не маю бажання лазити по них (краще вже автобус).
Найбільше мені сподобалась мініатюрна статуя Свободи, яка на додачу ще й маяк. Така мила крихітка! Я б хотіла мати копію цієї дівчинки з глини чи будь-якого іншого матеріалу, але поки тішусь фотографіями.
Як бачите, мініатюрна Свобода - особа серйозна.

Не втрималась.
Як можна не зафіксувати таке приємне знайомство?


Декілька слів з Вікі

Коментарі

Ой, какая прелесть! По первым фото и не скажешь, что она НА СТОЛЬКО миниатюрная :)
Но очень серьезная дама :) Важное дело делает ;)
Cat_Rin каже…
Она такая малюточка))) Я просто отойти от нее не могла )
Катю, дозвольте поцікавитися, а що за виступ в Ужгороді? Чим Ви займаєтеся?
CatTheKaty каже…
В Ужгороді був день міста, на який запросили виступити наш колектив. Я займаюсь вгняним шоу ☺

Популярні публікації