База від Essence - I love Stage Eyeshadow base

Я думаю що у всіх траплялась така малоприємна ситуація, коли ви купили нові тіні в неймовірно гарному відтінку і чомусь вони на ас не тримаються як слід - зникають за кілька годин чи тускніють і стають схожими на бруд. Думаю що подібне було в кожної.
Моя проблема полягає в тому, що таких тіней не один рефіл чи  палетка а декілька, навіть можна сказати що досить багато. І тут включається таке дивне почуття... Це не жадібність, просто жаль викинутих грошей, не здійснених надій і себе, таку не везучу.
Виправити ситуацію можна за допомогою загадкового і не зовсім зрозумілого для багатьох продукту - бази для тіней.
Сьогодні я розповім Вам про свою нову базу від Essence (доречі у мене є ще база від Vivienne Sabo, про яку я теж могла б розповісти).

Отож купила я цю базу. Давно до неї приглядалась і все не могла вирішити чи треба мені її, чи ні. В решті я її купила. Ціна - 39 гривень (загалом нормально, але мене душила жабка і я боялась, що вона виявиться не якісною). Об'єм - 4 мілілітри.
Аплікатор в базі нагадує мені блиск для губ а також консілер (наприклад від Оріфлейм і від Евелін). Він абсолютно стандартний.
Сама база нагадує мені консілер. Вона досить темного відтінку (темніший і жовтіший за коректор-консілер 2 в 1 від Евелін в відтінку Toffi). Але на очах він стає світлішим, майже не помітним, зливається зі шкірою але візуально вирівнює її відтінок. Чула, що багато хто використовує цю базу якраз в якості коректора під очі - пробувала - не поганий результат, але я дуже люблю використовувати під очі свій коректор від Оріфлейм (я про нього ще якось напишу, в мене взагалі є іде я зробити пост про маскуючі засоби).
Тіні на цю базу наносяться легко, їх яскравість не збільшується але тушуються вони 100% краще. Загалом ефект подібний на той, що я отримувала, наносячи в якості бази консілер.
Стійкість макіяжу з цією базою дійсно продовжується навіть з абсолютно провальними тінями, які заледве витримують пів години. Я щаслива.
У мене є тільки одна рекомендація щодо використання цієї бази - розподіляйте її не тільки на рухому повіку а ще й злегка до лінії брів. Її не буде помітно, але якщо у Вас нависаюча повіка чи Ви боїтесь, що можете спітніти то ця база позбавить Вас зайвих хвилювань.

Дякую Вам з увагу!

Коментарі

Anna Galaxy каже…
Спасибо за обзор! Я как раз присматривалась к этой базе. Видела ее у нас в продаже, но как-то не решилась взять...
У меня как раз заканчивается база от Радиант и надо срочно искать замену...
Надо будет попробовать эту базу. :):):)
Cat_Rin каже…
Пожалуйста, хорошая база, жаль только, что тени с ней не выглядят ярче :)
Очень уж она популярна среди бьюти-блоггеров :) Даже те девочки, которые пользуются в основном люксовой косметикой в качестве базы все равно используют эту от Эссенс :)
Я же сама пока юзаю базу от МК. Но в тайне жду-недождусь, когда же она у меня закончится, чтобы попробовать что-то новое.
Cat_Rin каже…
Я хочу еще попробовать базу от Бель (говорят она тоже хорошая)
У меня тоже постоянно есть некоторые продукты, которые хорошые, но я страстно желаю их добить и купить новенькую замену из неопробованых.

Популярні публікації