Дивовижний дуохром MAXI color #070


Лаки від Максі я вже показувала в своїх відео, про один з них я вже писала. Сьогодні пришла черга іншого - дивовижного і мінливого відтінку #070.
У моїй лаковій колекції (на мою думку досить не малій) немає лаку. який би був хоч в половину такий неординарний як цей. З першого погляду я зрозуміла що це буде щось особливе.
Мінусом лаку є стійкість, її міг би покращити топ, але достойного в мене немає, та я і не знаю який купити. Живу без верхнього покриття з цим лаком один день. Всього лиш один день постійного розглядування і радості.
Цей лак можна віднести до розряду дуохромів. Чи може навіть поліхромів, точно не скажу. Основний відтінок - зелений (як пляшка з-під шампанського), але є ще купа побічних: латунь, мідь, коричневий, сірий і моментами перехід в бордово-фіолетовий (взагалі не розумію з чого).
Фотоапарат не передає і половини шарму цього лаку, хоча я білгала добру годину по всій квартирі в пошуках світла, яке розкриє всі підтони і відблиски цього лаку на фото. Можу сказати що це мені не вдалось (мабуть я не дуже вміло фотографую). Хоча загалом фото мені подобаються, я навіть вирішила не ліпити з них колаж а завантажити так.






Коментарі

Популярні публікації