Maybelline Colorama - Polka Dots #197

Нова серія лаків від Мейбеллін прогриміла на весь інтернет, не залишивши мене байдужою.
І хто би міг подумати, що вони будуть продаватись у Ватсонс, куди я пішла з твердим наміром купити тіні Колор Тату (не купила).
З перших свотчів цієї серії я марилазеленим відтінком, він здавався мені просто надреальним. Але я така "послідовна і логічна", що взяла рожевий 201 і універсальний прозорий 197. Останній мені порадила консультант (напевно другий толковий консультант в моєму житті!), вона продемонструвала мені свій ідеальний (дійсно ідеальний!) манікюр з червоним емалевим лаком, який був покритий зверху 197 і сказала що в неї так лак тримається значно довше. Я подивилась на це діло і зрозуміла, що мені таке треба.
Взагалі дуже толкова дівчина-консультант (і гарна, і розбирається, і не намагається підсунути найдорожче). З її подачі я ще й блиск купила (теж хороший!), бо у Ватсонсі акція 3 за ціню 2-х а три лаки з одної серії це вже перебір (хоча я тепер ще й синенький хочу).

Герой мого сьогоднішнього посту - Polka Dots #197 лак з прозорою базою і двома видами чорного/білого глітеру у вигляді різновеликих шестигранників.
Пензлик у лаку досить зручний, довгий і помірно товстий/тонкий. Він набирає достатньо лаку  блисток.
Сам лак не густий, його консистенція дуже зручна для нанесення глітеру. Хоча треба привикнути укладати всі ці глітеринки рівно біля кутикули і так, щоб вони не вилазили з-за краю нігтя (можна його легко посунути за допомогою апельсинової палички чи зубочистки).
Фініш виходить шершавий, текстурний. Я не покриваю цей лак зверху якимось покриттям, люблю таку текстуру.
Сьогодні лак у мене вже третій день на нігтях і якихось особливих змін покриття не зазнало. Я наносила два шари без бази (у мене тепер замість неї є класна штучка О.Р.І. bond aid).
Одногрупницям сподобалось (довго розпитували що це таке). Довелось пояснювати :)
Взагалі основний плюс цього відтінку в тому, що з цим лаком можна зробити манікюр будь-якого кольору стильним, можна зробити акценти лише на деяких нігтях.... Ідей не початий край!
На рахунок зняття цього лаку нічого сказати не можу. В пості про наступний відтінок обов'язково розповім!
Дякую Вам за увагу!

Коментарі

Anna_S каже…
Какой же он здоровский! А маникюр потрясающий, браво!
Cat_Rin каже…
Спасибо) Мне казалось, что на такой длине этот лак смотрится не очень удпачно :)
Anna_S каже…
а мне кажется очень даже стильно и органично.
Универсальный оттенок, ты права :) Надо будет себе и его прикупить ;)
Anna_S каже…
и мне нада!!!!
Cat_Rin каже…
спасибо, я просто привыкла к некоторой длине и короткие ногти на мне меня нервируют)
Cat_Rin каже…
Рада, что Вам понравилось)

Популярні публікації