Палітра Next Face - New York Nights


Сьогодні в моє вікно засвітило сонечко і я не зволікаючи схопила в руки фотоапарат.
Хоч різних продуктів, про які я збиралась написати вже давно у мене купа, але та рука, що не була зайнята фотоапаратом потягнулась за новиночкою палітрою для макіяжу Next Colours New York Night, яку я зовсім недавно отримала в подарунок. Хоча, признаюсь, я не знаю, для чого я пишу цей пост - палетки нема ні на оф сайті, ні взагалі ніде (я обрила весь нет), нема ні свотчів ні цін.

У цій палітрі 10 відтінків тіней, 6 помад, рум'яна і хайлайтер.

         Gold        Peacock         Plum           White         Graphite         Aqua              Sky           Jade             Moss          Pewter 
Почну з тіней. В цій палетці зібрані як і досить повсякденні відтінки Gold, White, Graphite, Aqua, Moss i Pewter, так і дуже яскраві  Peacock, Plum, Sky, Jade. Можна зробити і денний і вечірній макіяж для будь якого кольору очей.

Всі тіні шиммерні в коробочці і зразу після нанесення, але через хвилин двадцять після того, як я нанесла ці тіні на очі весь шиммер зникає, перетворюючись в рівне делікатне свічення.
Стійкість цих тіней дуже хороша, мабуть накраща зі всіх спресованих тіней, які були у мене (не рахуючи абсолютно матові). Також на них дуже рівно і гарно лягає будь-який лайнер.
Загалом ці тіні замінили мені багато різних коробочок.

                 Ruby                                 Cocoa                              Vintage Rose

             Amethyst                                Fudge                               Merlot

Тепер на черзі помади. Їх цілих 6 штук і всі вони досить пігментовані і сухуваті (наносити тільки на бальзам). За рахунок легкої сухості текстури і хорошій пігментації ці помадки дуже добре тримаються на губах і не липнуть взагалі (я думала такого не буває!). Не сушать і не зволожують, в складки не забиваються, але якщо на губах є пересушені ділянки де шкіра лущиться можуть їх трохи підкреслити.
Витрати цих помад в силу текстури і пігментації мінімальні (це мене потішило, бо в наборі від Оріфлейм в особливо улюблених відтінках вже видніється денце).
Щодо кольорів... то деякі з них ну дуже яскраві і хижі, ще й пігментовані і виходить, що тушуй не тушуй - колір все одно надто яскравий для мене (хіба на вечірки чи виступи). Хотілось би більше нюдових і легких відтінків (хоча чого ж я хотіла палітра ж Найтс).

Pink blush

Переходимо до рум'ян, продукту, який я зрозуміла і роспробувала зовсім не давно. Дивним чином усі рум'яна (окрім одних, дуже не якісних), які у мене були містили в собі легкий шиммер, який почав мене дратувати на певному етапі мого життя.
У цих рум'ян шимеру нема. І це мене тішить.
Пігментація теж на висоті, є ризик перетворитись на Марфушеньку. Але якщо набрати їх зоооовсім трошки можна отримати дуже ніжний і делікатний рум'янець (колір злегка прохолодний).

Рум'яна і хайлайтер

Хайлайтер світло/тінь

Хайлайтер. Для мене це поки єдиний продукт для обличчя, який я практично не розумію. Мені не подобається коли моє обличчя блищить.
Взагалі блиск у цього хайлайтеру дуже ніжний, тушується взагалі в нуль (я тіні - дуже добре).
Використовую його як тіні або під брови.



Аплікатори і пензлики, що йшли в наборі. В наборі були:
- аплікатор + пензлик для помади аклікатор звичайний (я люблю коли аплікатори прогумовані) а от пензлик достатньо хороший, м'який (можливо я його перечеплю на ручку від якогось більшого аплікатора-пензлика для зручності)
- аплікатор+пензлик для тіней (розтушовки) останній досить зручний, біли б розміри ручки більші, було б зручніше.
- пензлик для рум'ян/хайлайтеру - м'який і приємний на шкірі, але дуже маленький, тму не зручно.


Дзеркало велике і широке - в нього спокійно можна дивитись і робити макіяж (я привикла до більшого дзеркала яке стоїть у мене на столі, або до гігантського дзеркала в палетці оріфлейм, але і це дзеркало теж дуже добре).


Вся коробочка зроблена з матового пластику з покриттям софт тач, яке виглядає круто, в руках приємне, але страшенно залапується руками (але дуже легко очищається від слідів наших лапок). Також мені подобається, що коробочка така тяжка і міцна по відчуттях. Ну і її розміри - вона досить маленький, нагадує мені пенал і займає дуже мало місця в моїй сумці (місця там завжди бракує). Всі ці плюси роблять цю палетку моїм маст-хевом і улюбленицею, хоча мені жаль, що до неї не йде якийсь чохол (і губозакатувач!).

Коментарі

Хм... Не встречала подобную палетку в сети. Ты права, её там почему-то не найти. Неужели действительно это такая редкость?
По оттенкам напоминает палетку от Sleek. Цвета помад реально очень дикие :) Только в клуб!
Cat_Rin каже…
Я даже не знаю, откуда мне мой парень достал эту палетку (сам он не признается).
Цвета мне очень нравятся (жаль, что светлые оттенки на фото практически не заметны)
А из помад я пользуюсь только оттенком Vintage Rose, с остальными я больше напоминаю кровожадную вампиршу.

Популярні публікації