Рум'яна для феї. VIPERA cosmetics - Color of Rouge #401

Мені дуже подобається такий продукт к рум'яна. Ніщо не зробить Ваше обличчя таким гарним і "як якблучко" як цей продукт. Все літо і дотепер я знаходжусь в пошуках нових варіантів. Одними з таких пробних продуктів були рум'яна від польської марки Віпера косметікс, яука зараз стала активно з'являтись на прилавках різних невеличких магазинчиків.

Отож ці рум'яна я купляла в невеличкому магазинчику на ринку. В якийсь момент мені захотілось прикупити собі щось таке персиково-цеглянувате на пробу. В магазині ці рум'яна приглянулись мені завдяки своїй плямистій текстурі і я задоволена їх купила приблизно за 25 гривень. А вдома мене чекав облом - рум'яна виявились з крупнуватими золотистими шиммеринками, тобто абсолютно не підходящі для щоденної носки. Добре, що в мене є хоч виступи, на яких я люлю трошки блищати.
Тепер я розповім Вам про загальні характеристики цих рум'ян, не зважаючи на тонну золотих блисток.
Пігментація нормальна, за один дотик пензликом і Ви можете намалювати приємний легкий рум'янець на своїх щічках не ризикуючи переборщити.
Рзінокольорові ділянки мають різну м'якість - деякі витираються трошки швидше, а деякі менше стерлись. Також інколи на поверхні з'являються якісь засалені ділянки (не знаю чому).
Стійкість дуже хороша, можна терти щоки а ці рум'яна все одно залишаться, а блискітки і подавно :).
Коробочка - проста і дешевенька - кришка виконана з прозорого пластику відкривається десь на 165 градусів абсолютно безпроблемно. Основна частина чорненька.
В комплекті іде пензлик. Абсолютно безтолкова штука, яка до того ж немає місця в коробочці, тобто приречена валятись десь в сумочці/косметичці,, що не дуже гігієнічно.
Можливо я куплю собі ще якісь рум'яна цієї марки, але попередньо я вийде на сонечко і перевірю їх на наявність підлого шимеру.
Дякую за увагу!

Коментарі

Популярні публікації