База Vivienne Sabo - Fixateur


Отримала цю базу під акцію у Ватсонс - купляєш тіні і отримуєш базу в подарунок. Про тіні розповім пізніше, сьогодні розкажу Вам про базу.


Думаю зараз про неї мало хто не чув, бо відгуків про неї просто купа. Особливо цікавим є те, що відгуки дуже протилежні, тобто є люди, які кажуть що ця база просто скарб і знахідка та їм на противагу є такі, які кажуть що це жах.
Я відношусь скоріше до останніх - мені ця база вкрай не сподобалась і якби я її купила а не отримала в подарунок з тінями, то я б була не задоволена.
Сама база бежевого кольору з мілким шиммером в ній. Тяжко набирається і може лягти комочками, які дуже тяжко зняти (особливо якщо Ви не додивились і нанесли поверх тіні).
Тіні на ній тримаються довше і краще, але не завжди. Тобто ти ніколи не знаєш, як буде поводитись твій мейк протягом дня, чи він буде сидіти залізно чи без видимих причин зникне. Така непередбачуваність мене дуже дратує.
Ще одним мінусом є те, що шиммер просвічує через тіні і інколи ви отримуєте шимерний макіяж замість матового. Загалом це не дуже страшно, але інколи хочеться саме матовості.
Загалом я цю базу не радила, хоча є люди, які стверджують, що вона просто знахідка. Можливо якість залежить від партії, чи ще якихось факторів...
Як висновок я не раджу цю базу - вона не виконує своїх обов'язків, хоча знову ж, раптом мені не повезло?

Коментарі

Спасибо, что предупредила ;)

Популярні публікації