Моно-тіні Vivienne Sabo – Petits Jeux #13


Пам'ятаю, моє знайомство з марокю Вів'яєн Сабо почалось з бальзамів для губ, які я купляла у Ватсонс (читаючи мій блогу у Вас може скластись враження, що я тільки там все і купляю). Бальзами мені подобались усім, а особливо упаковкою - ніжні кольори і милі горошки (мої знайомі зацінили). Але зараз у мене цих бальзамчиків нема, тому розповім сьогодні не про них.
Наприкінці весни у Ватсонс була акція - при покупці тіней ві ВС ви отримували їхню базу безкоштовно. Саме так я й купила собі їхні тіні і отримала досить відому базу.
Не знаю чому, але я купила собі простенькі моно-тіні Petits Jeux #13 - гарний середній срібний. Я взагалі люблю срібні тіні (наряду з коричневими і бежевими) і ці не стали винятком - приємний відтінок - не дуже темний, його можна нанести як на всю верхню повіку, так і в ролі підводки чи акценту (інколи навіть у внутрішній кутик ока як хайлайт).
Стійкість хороша - витримує цілий день без бази. Але якщо ви потрете очі руками - будете всі в блискітках.
Тушуються ці тіні також непогано, мені дуже подобається наносити їх легким сяєвом на всю верхню повіку. Їхня тектстура злегка кремова (і запах кремовий).
Найчастіше я використовую ці тіні в якості підводки нижньої повіки, добре тримається і освіжає погляд.
На рахунок віх тіней цієї колекції не скажу, а от ці варті уваги. Можливо куплю собі ще колись якийсь відтінок, але навряд - палітра не відрізняється якимись цікавими і непересічними відтінками.

Коментарі

Популярні публікації