BEAUTY FORMULAS - Instant Cooling Mist

Зараз всі говорять, як це добре користуватись термальною водичкою. Що і для шкіри це корисно, і для продовження життя макіяжу та його усаджування.
Але чомусь водички коштують дорогувато. Принаймні мені не хочеться викинути під 100 гривень на "водичку".
І от одного разу прогулюючись по Ватсонс я побачила охолоджуючий  спрей для шкіри обличчя і тіла.
Коштував він десь 15 гривень і я вирішила, що він спокійно може зійти мені за термальну водичку і буде усаджувати мій макіяж.
Водичка виявилась дуже класною! Вона має легкий запах, який швидко вивітрюється, добре фіксує і усаджує пудру/рям'яна/бронзер і класно освіжає.
Також її дуже класно пшикати на спітнілу шкіру - водичка висихає і з нею зникає спітнілий блиск. І взагалі, лежати на пляжі і рятуватись від спеки з цією штучкою було дуже приємно :-)
А ще круто наносити на неї крем - зволоження покращується в рази і крему треба менше.
Хочу відмітити, що я постійно тягала цей спрей в сумочці і з нього інколи злітає кришечка. Для когось це могло б стати проблемою.
Користувалась невеличкою  150 мл баночкою я ціле літо. кілька днів тому ця водичка закінчилась. Але я її обов'язково куплю ще раз, коли знайду (літо пройшло і тепер я не бачу цього спрею на полицях).

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Сейчас все говорят, как хорошо пользоваться термальной водичкой. Что и для кожи это полезно, и для продления жизни макияжа и его усадки.
Но почему-то водички стоят дороговато. По крайней мере мне не хочется выбросить в 100 гривен на " водичку".
И вот однажды прогуливаясь по Ватсонс я увидела охлаждающий спрей для кожи лица и тела.
Стоил он около 15 гривен и я решила, что он спокойно может сойти мне за термальную водичку и будет усаживать мой макияж.
Водичка оказалась очень классной! Она имеет легкий запах, который быстро выветриваетс , хорошо фиксирует и усаживает пудру/рямяна/бронзер и классно освежает.
Также ею очень классно использовать на вспотевшую кожу - водичка высыхает и с ней исчезает потный блеск. Вообще, лежать на пляже и спасаться от жары с этой штучкой было очень приятно :-)
А еще круто наносить на нее крем - увлажнение улучшается в разы и крема надо меньше.
Хочу отметить, что я постоянно таскала этот спрей в сумочке и из него иногда слетает крышечка. Для кого-то это могло бы стать проблемой.
Пользовалась небольшой 150 мл баночкой я целое лето. Несколько дней назад она закончилась. Но я ее обязательно куплю еще раз, когда найду (лето прошло и теперь я не вижу этого спрея на полках).


Коментарі

Anna_S каже…
Присмотрюсь к этой штучке, спасибо!
Надо же! Я не видела такой спрей в Ватсонсе. Как это я так прошляпила?!
Cat_Rin каже…
Он стоял на стенде с разными кремами от солнца и т.д.
roksolana каже…
А я колись хотіла її купити, вагалась і не купила... Тепер буду шукати її:)
CatTheKaty каже…
Я нещодавно знайшла їй дуже класну і більш економну заміну - водичку для обличчя і тіла з Ашану (але все руки не доходять про неї написати). Бо в цієї є один мінус - вона видає такий струмінь води в обличчя що аж видихнути тяжко)))

Популярні публікації