Англо-українська співпраця на моїх нігтях

Довгий час я не розуміла в чому прикол кракелюру на нігтях. І тільки в цьому році, коли мода на розтрісканий лак трохи спала у мене з'явились лаки з ефектом розстріскування.
Отож, я хочу розповісти Вам про цікаве тріо, яке сформували три дуже класні лаки: nails inc. #apple three yard, beautyuk glam rock No3 i Odri #206.

Основою для манікюру виступав болотний apple three yard, який я нанесла в два шари (в один він блідуватий).
Наступним кроком (таки точно, кроком!) був срібний розтріскуючий лак. Приємний відтінок і легке нанесення.
Свій манікюр я завершила лаком від Одрі з мілкими срібними блискітками, цей лак завершив мій манікюр і закріпив потрісканий шар.
Стійкість цього манікюру випробувати мені не вдалось. Хоча я впевнена, що вона буде не маленька (наприклад основний лак без бази і топа витримав у мене 3 дні).



Коментарі

Получился классный маникюр. А почему не удалось испробовать его на стойкость?
Cat_Rin каже…
У меня этот маникюр выдержал два дня, а дальше на мои руки обрушилась такая гора работы, что такую никакой маникюр не выдержит)

Популярні публікації