Біогель від El Corazon - souvenir eggs - 423/103


Сьогодні я хочу розповісти ще про один зі своїх біогелів - El Corazon 423/103.
В практично прозорій голубій базі плаває восьмигранний гліттер  крупний блискучий бірюзовий і голографічний і мілкий чорненький.
Для якоїсь видимості покриття мені необхідно нанести два достатньо товстих шари або ж три тоненьких. Ну і добре покалатати баночку, бо глітер осідає.
Взагалі можна було б наносити цей лак на підложку зі світлого бежевого, що значно економило б саме цей біогель. Я так і зроблю, коли в мене з'явиться бежевий біогель - для мене крім зовнішнього вигляду важливими є ще й лікувальні властивості такого покриття, які зведуться до нуля якщо я покрию нігті лаком під біогель.
Особисто для мене цей лак асоціюється з чимось легким - небом, бліками на водній гладі. Він виглядає нарядно, привабливо, але не кидається в очі, і не дратуватиме оточуючих. Тобто його безпроблемно можна носити на пари чи на роботу.
Стійкість у нього стандартна для біогелів - від п'яти днів до тижня. Мені інколи навіть тяжкувато виходити стільки з одним манікюром, хочу саме це покриття тішить мене постійно і притягує мій погляд навіть на п'ятий день з моменту нанесення.

Коментарі

Спасибо за обзор :) Я вот тоже не вижу смысла наносить био-гель на обычный лак. Только если на био-гель другого оттенка.
Cat_Rin каже…
Спасибо за комментарий) Просто так весь лечебный эффект пропадает ;)

Популярні публікації