Essence Sun Club matt bronzing powder


Через три дні з того моменту, як я оголосила собі косметичну дієту, я зайшла в Космо (ну знайшла що робити на дієті!) і побачила його  - бронзер від Essence з серії Sun Club в варіанті для брюнеток. Ще й за дуже низькою ціною (так він коштує 60 грн і більше, а я натрапила за 35). Опиратись такому знаку долі я просто не змогла і купила його (і не тільки, але про це буде окремий пост).
Бронзер знаходиться в великій круглій коробочці (приблизно 10 сантиметрів в діаметрі) зробленій з прозорого пластику. На даний момент ця коробочка зверху виглядає достатньо потертою, а все завдяки тому, що вона була вся обклеєна скотчами і стікерами, щоб ніхто ненароком не вкрав. Я відтирала всі ці захисні міри спиртом і рідиною для зняття лаку і в результаті коробочка злегка затерлась, але то таке, жити і користуватись можна.
В цій коробочці немає ні дзеркала, ні пензлика, ні пуховки. Для нанесення бронзеру я використовую пезлик для пудри/рум'ян з дешевого китайського набору, який виявилась дуже хорошим (настільки, що я не хочу піти і купити собі якийсь інший).
Бронзер важить 15 грам, що по моїх поняттях достатньо багато. Не думаю, що я зітру його повністю (хоча мені дуже хочеться побачити в ньому дно).
Головним критерієм для вибору бронзеру у  більшості, є те, чи він рудуватий. І чим менше рудого, тим краще. Але особисто для себе я відзначила те, що дуже холодні бронзери без рудого підтону роблять мене вампірочкою - вигляд м'яко кажучи не здоровий. Саме тому я зраділа, коли побачила що це бронзер рудуватий.
Загалом я помітила з ним класний ефект: я можу практично не робити мейку, тільки підмалювати брови і вії та дати невелику тінь під скулами (намалювати скули, бо вони у мене не дуже виражені) і моє обличчя виглядає конкретно свіжішим. І взагалі я виглядаю засмаглішою чомусь, хоча наношу бронзер тільки на впадинку під скулами. Моментами мене це бісить, бо я фанатка білої шкіри (якої у мене ніколи не буде, як я не відбілюватимусь).
Пігментація цього бронзеру середня, та і він сам набагато світліший від тих бронзерів, які в мене є (я думаю це помітно). Для людини, в якої набита рука це скоріш за все буде мінусом, а мені подобається - зате точно не переборщу.
Надіюсь, що Вам було цікаво, дякую за увагу!


Через три дня с того момента, как я объявила себе косметическую диету, я зашла в Космо (ну нашла что делать на диете!).
И увидела его - бронзер от Essence из серии Sun Club в варианте для брюнеток. Он  продавался по очень низкой цене (так он стоит 60 грн и больше, а я наткнулась по 35). Противиться этому знаку судьбы я просто не смогла и купила его (и не только его, но об этом будет отдельный пост).
Бронзер находится в большой круглой коробочке (примерно 10 сантиметров в диаметре) сделан из прозрачного пластика. На данный момент эта коробочка сверху выглядит достаточно потертой, а все благодаря тому, что она была вся в скотче и стикерах, (чтобы никто не украл). Я оттирала все эти защитные меры спиртом и ЖДСЛ и в результате коробочка слегка потерлась, но жить и пользоваться можно.
В этой коробочке нет ни зеркала, ни кисточки, ни пуховки. Для нанесения бронзера я использую кисточку для пудры/румян из дешевого китайского набора, которая оказалась очень хорошей (настолько, что я не хочу покупать себе другую).
Бронзер весит 15 грамм, что по моим понятиям достаточно много. Не думаю , что я сотру его полностью (хотя мне очень хочется увидеть в нем дно).
Главным критерием для выбора бронзер в большинства девушек, является то, насколько он рыжий  И чем меньше рыжего - тем лучше. Но лично для себя я отметила, что очень холодные бронзеры без рыжего подтона делают меня какой то вампиршей - вид мягко говоря не здоровый. Именно поэтому я обрадовалась, когда увидела в этом бронзере рыжий подтон.
И еще я заметила с ним классный эффект: я могу практически не делать макияж, только подрисовать брови и ресницы, и дать небольшую тень под скулами (нарисовать скулы, потому что они у меня не очень выражены) и мое лицо выглядит достаточно свежим. Также с этим бронзером я выгляжу более загорелой, хотя наношу его только на впадинку под скулами. Моментами меня это бесит, я фанатка белой кожи (которой у меня никогда не будет).
Пигментация этого бронзера средняя, да и он сам гораздо светлее тех бронзеров , которые у меня есть (я думаю это заметно). Для человека, у которого набита рука это скорее всего будет минусом, а мне нравится - зато не тяжело переборщить.
Надеюсь, что Вам было интересно, спасибо за внимание !


Бронзери/Борнзеры      Essence    Mua    Oriflame

Коментарі

Хм... Катюш, я вот чего не пойму. Ты с украинского на русский с помощью автопереводчика транслейтишь, или сама на русском текст пишешь? Просто куча таких мест попадается, которые не понятны по смыслу. Будто бы ошибки в переводе.
Cat_Rin каже…
Да, перевожу переводчиком, а потом поправляю...
Спасибо) Буду теперь переводить сама)

Популярні публікації