Новинки Just 2013. Part 2. Eye liner & Eye marker

Part 2


Eye liner
Рідка підводка
Жидкая подводка




Зізнаюсь - я не люблю рідкі підводки.Останній раз я користувалась подібним лайнером декілька років тому і добряче підзабула що і як. Довелось пригадувати.
Приємним моментом виявилось те, що у цієї підводки зручний фетровий кінчик і хороший обмежувач (не доведеться стирати надлишки підводки з пензлика ризикуючи вимастити упаковку). Загалом трошки терпіння і акуратності  - і я отримала дуже гарні акуратні стрілочки.
Важливий момент у цій підводці полягає в її фініші - він глянцевий. Виглядає набагато яскравіше за матові підводки.
Упаковка підводки зроблена з двох типів чорного пластику - глянцевого на ковпачку і матового в основній частині. Ковпачок до речі досить довгий і товстенький, його зручно тримати в руці (більший контроль і пальчики не треба викрючувати).
Стійкість цієї підводки просто вражає, особливо якщо врахувати те, що вона ніде не заявлялась як водостійка. Але тим не менше - ця підводка буде триматись на Ваших очах стільки, скільки Ви захочете! Я проводила додатковий краш-тест на руці і вона протрималась у мене більш як 24 години (я мила голову, посуд, наносила крем, терла милом і все марно!) після чого я змила половину своїм звичним засобом для зняття макіяжу (читайте простим тоніком) - це далось достатньо легко. Другу половину тестової лінії я змила за допомогою вищезгаданої змивки - діло кількох секунд.
Поки лінія остаточно не висохла, її можна підправити, але дуже швиденько.
Змивається ця підводка не брудною водичкою а такими комочками. Я чула про подібне не одноразово, але стикаюсь вперше. Дуже зручно - набагато меньше доводиться відтирати з ніжної шкіри очей.
Моя оцінка доволі очевидна - 5+ (плюс здоровенний).



Признаюсь - я не люблю жидкие подводки. Последний раз я пользовалась подобным лайнером несколько лет назад и сильно подзабыли что и как. Пришлось вспоминать.
Приятным моментом оказалось то, что в этой подводки удобный фетровый кончик и хороший ограничитель (не придется стирать излишки подводки с кисточки рискуя вымазать упаковку). Всего немного терпения и аккуратности - и я получила очень хорошие аккуратные стрелочки.
Важный момент в этой подводке заключается в ее финише - он глянцевый. Выглядит гораздо ярче матовые подводки.
Упаковка подводки сделана из двух типов черного пластика - глянцевого на колпачке и матового в основной части. Колпачок кстати достаточно длинный и толстенький, его удобно держать в руке (больший контроль и пальчики не надо выкрючивать).
Устойчивость этой подводки просто поражает, особенно если учесть, что она нигде не заявлялась как водостойкая. Но тем не менее - это подводка будет держаться на Ваших глазах столько, сколько Вы захотите! Я проводила дополнительный краш-тест на руке и она продержалась у меня более 24 часов (я мыла голову, посуду, наносила крем терла мылом и все напрасно!). После чего я смыла половину своим привычным средством для снятия макияжа (читайте простым тоником ) - это далось мне достаточно легко. Вторую половину тестовой линии я смыла с помощью вышеупомянутой смывки - дело нескольких секунд.
Пока линия окончательно не высохла, ее можно подправить, но очень быстро .
Смывается эта подводка не грязной водичкой а такими комочками. Я слышала о подобном не раз, но сталкиваюсь впервые. Очень удобно - гораздо меньше приходится оттирать с нежной кожи глаз.
Моя оценка достаточно очевидна - 5 + (плюс огромный).

Eye marker
Фломастер для підводки очей
Фломастер для подводки глаз


Я страшенно люблю маркери! Це дуже зручне рішення для всіх, хто любить промальовувати контур ока та стрілки, але не достатньо майстерний для використання рідкої підводки.
Кінчик цього маркеру дуже подібний до кінчика рідкої підводки - зручний і фетровий (в такій подібності я бачу великий плюс - навчись чітко і впевнено малювати маркером і спокійно бери в руку підводку!).
Лінія, яку ми отримуємо з цим маркером чітка і чорна. При затесті на руці підводка розтеклась по мілких заглибленнях в шкірі, що дуже типово для всіх маркерів, але на оці нічого такого немає. Також хочу відзначити, що ця підводка не водостійка, хоча витримує цілий день (мілкий дощик, вдягання/знімання лінз і закапування очей). Хороший результат!
Якщо порівнювати цей маркер з вищезгаданою підводкою, то він злегка менш пігментований. І фініш у нього матовий.
Також хочу відмітити, що в цій підводці нема ніяких додаткових підтонів (наприклад синього, який мене просто бісить) тобто навіть якщо ви попадете під дощ і підводка злегка "попливе" ви не отримаєте жахливого синюшного ореолу (я вже давно шукаю такі чорні олівці і підводки).
Оцінка для цього маркера - 5.




Я обожаю маркеры! Это очень удобное решение для всех, кто любит прорисовать контур глаза и стрелки, но не достаточно искусный для использования жидкой подводки.
Кончик этого маркера очень похожий на кончик жидкой подводки - удобный и фетровый (в таком сходства я вижу большой плюс - научись четко и уверенно рисовать маркером и спокойно бери в руку подводку!).
Линия, которую мы получаем с этим маркером четкая и черная. При тестировании на руке подводка растеклась по мелких углублениях в коже, что очень типично для всех маркеров, но на глазах ничего такого нет. Также хочу отметить, что эта подводка не водостойкая, хотя выдерживает целый день (мелкий дождик , одевание/снятие линз и закапывания глаз). Хороший результат!
Если сравнивать этот маркер с вышеупомянутой подводкой, то он слегка менее пигментирован. И финиш у него матовый за счет чего цвет кажется не таким интенсивным.
Также хочу отметить, что в этой подводке нет каких-либо дополнительных подтонов (например синего, который меня ужасно бесит) даже если вы попадете под дождь и подводка слегка "поплывет" вы не получите ужасного синюшного ореола (я уже давно ищу такие черные карандаши и подводки).
Оценка для этого маркера - 5.

Коментарі

Гляжу, ты косметикой от Джинс запаслась на годы вперед :)
Тоже люблю когда у жидкой подводки фетровый кончик
Cat_Rin каже…
Да) Думаю, что мне хватит на долгое время, жаль, что у косметических продуктов достаточно не большой срок годности(

Популярні публікації