Новинки Just 2013. Part 5. Wooden eyeliener pencil (3 шт.)

Part 5


Wooden eyeliener pencil #708, #723 i #743
Дерев'яні олівці для очей та брів
Карандаш для глаз и бровей деревянный


Ці олівчики мені дуже сподобались. В них приємна текстура, така злегка восково-жирна.
Дуже добре тушуються і дозволяють нашаровувати відтінок (я так таке люблю!).
Кінчик трошки ламкий. Але провести тоненьку лінію щойно заточеним олівчиком легко.
Дизайн олівців простий - дерево, на одному кінці металічна чорна заглушка а на іншому - металічний чорний ковпачок. Просто і зі смаком.
Стійкість також достойна - з ранку до вечора без будь-яких змін. Особливо ця стійкість тішить при використанні цих олівців для промальовування брів (з цим олівцем ризик опинитись без брів відсутній).
Відтінки #723 i #743 дуже подібні між собою, правда #723 більше віддає сірим а #743 в коричневий. Та це майже не помітно для людини, яка не знає, що це різні олівці і не шукає цю різницю. Я навіть проводила міні-тест намалювала одну брову одним відтінком а другу - іншим. Чи варто говорити що ніхто не помітив різниці?
Відтінок #708 дуже класний рудий коричневий, думаю це ідеальний варіант для рудоволосих і тепло русих дівчат. У мене цей відтніок асоціюється з малюнками хною, які роблять собі східні жінки. Я думаю, що ясно, як я планую використовувати цей олівець з приходом літа (якщо до того часу я всеж не віддам його одній з моїх рудоволосих подруг). Для очей конкретно мені цей олівець підходить тільки в якості підложки для тіней.
Ставлю цим олівчикам 5.


#708, #723 & #743
Эти карандашики мне очень понравились. В них приятная текстура, такая слегка восково-жирная.
Отлично тушуются и позволяют наслаивать оттенок (я так такое люблю!).
Кончик немного ломкий. Но провести тоненькую линию заточенным карандашиком легко.
Дизайн карандашей простой - дерево, на одном конце металлическая черная заглушка а на другом - металлический черный колпачок. Просто и со вкусом.
Устойчивость также достойная - с утра до вечера без каких-либо изменений. Особенно эта устойчивость радует при использовании этих карандашей для прорисовки бровей (с этим карандашом риск оказаться без бровей отсутствует).
Оттенки # 723 i # 743 очень похожие между собой, правда # 723 больше отдает серым а # 743 в коричневый. Но это почти не заметно для человека, который не знает, что это разные карандаши и искать эту разницу. Я даже проводила мини-тест нарисовала одну бровь одним оттенком а вторую - другим. Стоит ли говорить что никто не заметил разницы?
Оттенок # 708 очень классный рыжий коричневый, думаю это идеальный вариант для рыжеволосых и тепло русых девушек. У меня этот оттенок ассоциируется с рисунками хной, которые делают себе восточные женщины. Я думаю, ясно, как я планирую использовать этот карандаш с приходом лета (если к тому времени я не отдам его одной из моих рыжеволосых подруг). Для глаз конкретно мне этот карандаш подходит только в качестве подложки для теней.
Ставлю этим карандашиком 5.

Коментарі

Популярні публікації