Чотири відтінки коричневого з четвіркою Malva Eye Shadow #14

Я дуже люблю тіні натуральних коричневих відтінків, вони можуть бути матові або сатинові, головне, щоб не було якогось рудого тону і не тушувались в бруд.
За допомогою таки тіней можна підмалювати не тільки очі, а ще й брови і зробити контурінг.
На даний момент моєю абсолютною улюбленицею є палітра з чотирьох матових відтінків української марки Мальва (я виграла її в розіграші в блозі "Нет предела совершенству").

Основні плюси цієї палетки:
♥ великий розмір рефілу - багато продукту + легко набирати пензликом для обличчя (для контурінгу)
♥ універсальні відтінки, які можна змішувати між собою, для отримання потрібного відтінку
♥ кожен відтінок добре тушується і змішується з іншим


Мінусів я не помітила. Навіть аплікатори зручні: з одного боку тонкий кінчик, а з іншої - стандартний аплікатор. Та я користуюсь пензликом "С" brush від Malva або р28 від Parisa.
Ці тіні чудово тримаються на очах і обличчі. Я змішую декілька відтінків, щоб отримати максимально натуральну тінь.

 

Мій улюблений макіяж очей з цими тінями - база у вигляді другого відтінку, на яку я наношу світлі тіні (на всю верхню повіку) і затемняю одним із темних відтінків кутик ока (інколи промальовую складку). Мені подобається, як ці відтінки (особливо 3-й) відтіняє колір мої очей, вони здаються більш глибокими і блискучими. Взагалі такі кольори просто створені для карих очей.

Стійкість цих тіней заслуговує окремого абзацу - вони надстійкі. Витримали у мене цілий день, саме цими тінями я робила мінімалістичний макіяж, коли їздила в Ужгород (зробила я мейк біля половини шостої ранку а зняла десь біля п'ятої ранку наступного дня). Тобто майже 24 години, за які я неодноразово терла очі, вдягала із знімала лінзи (це було по одному разу) ну і взагалі той деньок був тяжкий. І от приїхавши додому я побачила, що ці тіні все ще на мені - потускнішали, трохи стерлись (я вмивалась холодною водою і серветками після виступу) але є як і мої намальовані скули, так і очі (скул залишилось менше менше). Коротше кажучи - стійкість чудова!

П.С.: Пишчи цекй пост я не могла зрозуміти, чому мені весь час правопис підкреслює слово "скули", а потім до мене дійшло, що українською скули називаються "вилиці". Не дуже милозвучне слово ;-( і до того ж, не всі його знають, тому буду писати скули.

Коментарі

Катюш, покажи фото с описанным макияжем :) Очень хочется посмотреть ;)
Cat_Rin каже…
Обязательно сделаю)
Olga BeauFash каже…
Тоже заинтересовалась этой палеткой. Думаю купить. Тем более хотела матовые тени.
Cat_Rin каже…
Матовые тени натуральных тонов это вообще стоящая штука) А эти особенно)
Anna_S каже…
Во-первых, я очень-очень рада, что эта палетка тебе подошла и ты довольна качеством!
Во-вторых ты так точно описала то, что нравится мне в тенях))))) что я прям засомневалась - не мои ли это слова? Но нет, так красиво на украинском языке я еще не могу даже и думать ;)
Cat_Rin каже…
Очень приятно такое услышать) Украинский язык для меня родной и выражать свои мысли на нем мне значительно легче, хотя читать я предпочитаю на русском))

Популярні публікації