Malva Lip Gloss #28 & #35


Сьогодні я хочу розповісти Вам про два класні блиски для губ, які я виграла в блозі. Ці блиски вітчизняної компанії Мальва, яка широко відома в блогерському середовищі своїми пензликами для макіяжу.
Отож перейдемо до наших блисків, які у мене у відтінках 28 і 35.
Обидва блиски мають натуральний відтінок і мілкий шиммер, який не відчувається на губах і загалом практично не помітний (додає легкого об'єму губам і переливається під прямими сонячними променями).
Хочу відмітити аплікатор у цих блисках - такого я ще не бачила - пластикова лопатка без ворсу. Попри нестандартну форму, ця лопаточка набирає багато блиску і досить зручна для його нанесення (хоча можна переборщити з кількістю).
Блиск середньої липкості, не скатується білою смужкою і приємно зволожує губи.
Стійкість хороша - три години без прекусів. Навіть після того як блиск стерся (після їжі) на губах залишається легке сяєво і відчуття зволоження. Не підкреслює якісь сухі ділянки і не забивається в складочки.
Запах хімічний, але на губах не відчувається. Мене він не дратує.
Загалом враження від цих блисків дуже приємні, думаю, що коли я їх закінчу, то обов'язково куплю собі ще.
Моя оцінка 5.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Сегодня я хочу рассказать Вам о двух классных блесках для губ, которые я віиграла в блоге . Эти блески отечественной компании Мальва, которая широко известна в блогерском среде своими кисточками для макияжа.
Поэтому перейдем к нашим блесков , которые у меня в оттенках 28 и 35
Оба блески имеют натуральный оттенок и мелкий шиммер, который не ощущается на губах и вообще практически не заметен ( добавляет легкий объем губам и переливается под прямыми солнечными лучами).
Хочу отметить аппликатор в этих блесках - такого я еще не видела - пластиковая лопатка без ворса. Несмотря нестандартную форму, эта лопаточка набирает много блеска и достаточно удобна для его нанесения (хотя можно переборщить с количеством).
Блеск средней липкости, не скатывается белой полоской и приятно увлажняет губы.
Устойчивость хорошая - три часа без прекусов. Даже после того как блеск стерся (после еды) на губах остается легкое сияние и ощущение увлажнения. Не подчеркивает какие-то сухие участки, хотя немножко затекает в складочки (но э
то практически не заметно).
Запах химический, но на губах не ощущается. Меня не раздражает.
В общем впечатления от этих блесков очень приятные, думаю, что когда я их закончу, то обязательно куплю себе еще.
Моя оценка 5.


#28  &  #35

Коментарі

roksolana каже…
Такі гарні відтінки... Така кісточка є у блисків Буржуа:) Треба буде придбати собі такий...
CatTheKaty каже…
Мені вони теж сподобались своїми нейтральними відтінками) Хоча оця лопаточка дивна і трошки не логічна (я більш звична до таких пухнастеньких аплікаторів, ними так приємно торкатись губ)

Популярні публікації