Крем для рук Зимний уход Биокон

Крем для рук від марки "Біокон" попав в мої руки ще взимку, коли я в пошуках чогось захисного і жирного зайшла в "Космо" і запримітила його.
Ціна цього крему приблизно рівна 13 гривням з об'єм в 90 мл.
Прочитала після покупки, що він такий-сякий, поганий і т.д., з чим я вкрай не згідна, бо крем сподобався не лише мені, а ще й моїй мамі, яка дуже вимоглива до кремів.
Текстура стандартна кремова, не дуже густа і не рідка. Жирність нормальна - тобто після нанесення цього крему на руки Ви не відчуватимете, що вони немов маслом натерті. Всмоктується крем швидко, хоча на шкірі залишає відчуття якоїсь присутності не липкої і не жирної. Запах кремово-нейтральний, на руках практично не відчутний.
З цим кремом я ходила без рукавичок (або в дуже тонких) в середній такий мороз і мої руки абсолютно не відчували дискомфорту. Також я дуже любила наносити його на ніч в великих кількостях.
Потім (з потеплішанням) я віддала цей крем мамі, яка користувалась ним практично дотепер (я віддала повний тюбик). І цей крем вона дуже хвалить. У неї дуже сухі руки + часто виникають подразнення від використання різної побутової хімії та антисептичних засобів, з чим цей крем дуже не погано (на її думку боровся). Зачасту вона не купляє креми по два рази, а щораз шукає щось нове. А тут вона попросила підшукати їй цей самий крем (а його нема, бо не сезон).
Обов'язково куплю цей крем ще не раз (або раз, але багато упаковок).

Крем для рук от марки "Биокон" попал в мои руки еще зимой, когда я в поисках чего-то защитного и жирного зашла в "Космо" и заметила его.
Цена этого крема примерно равна 13 гривнам с объем в 90 мл.
Прочитала после покупки, что он такой-сякой, плохой и т.д., с чем я крайне не согласна, потому крем понравился не только мне, но и моей маме, которая очень требовательна к кремам.
Текстура стандартная кремовая, не слишком густая и не жидкая. Жирность нормальная - то есть после нанесения этого крема на руки Вы не будете чувствовать, что они словно маслом натертые. Всасывается крем быстро, хотя на коже оставляет ощущение какой-то присутствии только липкой и не жирной. Запах кремово - нейтральный, на руках практически не ощутим.
С этим кремом я ходила без перчаток (или в очень тонких) в средней такой мороз и мои руки абсолютно не испытывали дискомфорта. Также я очень любила наносить его на ночь в больших количествах.
Затем (с потеплением) я отдала этот крем маме, которая пользовалась им практически до сих пор (я отдала полный тюбик). И этот крем она очень хвалит. У нее очень сухие руки + часто возникают раздражения от использования различной бытовой химии и антисептических средств, с чем этот крем очень не плохо (по ее мнению боролся). Зачастую она покупает кремы по два раза, а каждый раз ищет что-то новое. А тут она попросила подыскать ей этот самый крем(а его нет, потому что не сезон).
Обязательно куплю этот крем еще раз (или раз, но много упаковок).






Коментарі

Популярні публікації