AVON Tonique Dog Rose & Aloe 20+


Всім доброго дня!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про свій улюблений тонік від Ейвон.
Цей тонік я отримала у подарунок за правильну відповідь у конкурсі від Ейвон, сама я б не знаю чи б його купила.
Пахне тонік дуже слабо і кисленько. Трошки відчувається спирт (він у складі на другому місці після води).
Цей тонік заявлений для жирної і комбінованої шкіри (вже ж точно не для сухої, як у мене). Тому сама собі я б його не купила, але отримавши в подарунок все ж вирішила потестити.
Я очікувала, що цей тонік буде не милосердно сушити мою і без того суху шкіру, але цього не сталось. Після використання цього тоніку я відчувала, що моя шкіра приємно зволожена і мені навіть не хотілось наносити на неї крем. Інколи я дійсно обходилась без крему, а лише одним тоніком.
Також я помітила, що на моєму носі (дуже проблемному) стало менше чорних цяток.
Взагалі це була мега знахідка мого літа і початку осені. Об'єм цього тоніку 100 мл і його мені вистачило на два з гаком місяці щоденного дворазового використання.
Обов'язково замовлю собі такий тонік ще. А чим ви тонізуєте свою шкіру?
Дякую за увагу!

Всем хорошего дня!
Сегодня я хочу рассказать Вам о своем любимом тонике от марки Эйвон.
Этот тоник я получила в подарок за правильный ответ в конкурсе от Эйвон, я сама бы его точно купила.
Пахнет тоник очень слабо и кисленько. Немного чувствуется спирт (он в составе на втором месте после воды).
Этот тоник заявлен для жирной и комбинированной кожи (и уж точно не для сухой и чуствительной, как у меня). Поэтому сама себе я бы его не купила, но получив в подарок все же решила потестить.
Перед первыми примененими я ожидала, что этот тоник будет не милосердно сушить мою и без того сухую кожу, но этого не случилось. После использования этого тоника я чувствовала, что моя кожа приятно увлажнена и даже не хотелось использовать крем. Иногда я действительно обходилась без крема, а лишь одним тоником (для меня это просто невиданое дело).
Также я заметила, что на моем носу (очень проблемном и "клубничном") стало меньше черных точек.
Вообще это была мега находка моего лета и начале осени. Объем этого тоника 100 мл и его мне хватило на два с лишним месяца ежедневного двукратного использования.
Обязательно закажу себе такой тоник еще. А чем вы тонизируете свою кожу ?
Спасибо за внимание !

Коментарі

Популярні публікації