Essence ♥ My Base ♥ Illuminating Make-up Base


Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про базу під макіяж від Essence - My base а саме  illuminating make-up base, яку я купила після того, як побачила її от в цьому відео і почула, що вона знята з виробництва (а значить треба обов'язково купити!!!!)
Ця база коштувала 35 гривень за 20 мілілітрів по акції. Не так аж і дешево, але без акції її ціна була десь більше 50 гривень.
Слово illuminating в назві говорить нам про те, що в ній є мілкий перламутровий шиммер, який покликаний підсвічувати наше обличчя. Ну і звичайно це означає на базу треба нанести якийсь тональний засіб.
Перше, на що я хочу звернути увагу при описі цієї бази - дозатор-помпа, яка є дуже капризною. Інколи вона просто категорично не хоче дати ні крапельки бази, а потім запросто випльовує в обличчя таку порцію, що вистачило б на три використання. Не дуже зручно - я вже кілька разів йшла на пари ховаючись від сонця, бо під променями моя шкіра починала блищати як у вампіра із Сутінок. Звичайно, базу можна (і треба!) зверху покрити тональним, але мені відверто жаль мучити свою шкіру, наносячи на неї базу, потім тональник, потім рум'яни-бронзери і пудру, тому я обмежуюсь пудрою і бронзером (чи рум'янами) які приховати цей блиск не можуть.
Якщо наносити цю базу під легкий тональний крем чи ВВ крем, то виходить дуже гарне обличчя, як з журналу. Вчора робила собі Хелловінівський мейк і зацінила її дію по повній. На пари з таким обличчям не підеш.
Найчастіше я наношу цю базу на верхню чи нижню повіку, в кутик ока та кісточку під бровами, місцями зверху припудрюю тінями. З шиммерними чи сатиновими тінями виходить гарний ефект мокрих повік, з матовими - просто легке сяєво. Особливо круто виглядає нічим не припудрений кутик - мокрий, блискучий хайлайт, який робить погляд відкритішим!!!
Взагалі я б позиціонувала цю базу як рідкий хайлайтер. В цій ролі він просто шикарний і дає саме той ефект, який я хочу бачити.
Не можу сказати, що ця база - щось дуже необхідне в косметичці. Це скоріше приємна штучка якою можна скористатись на вихід, але не на щодень, літом цю базу можна змішати з тональним і мастити ніжки (я впевнена, що ефект буде дуже крутий).
Дякую за увагу! А які у Вас є приємні блискучі штучки?


Всем привет!
Сегодня я хочу рассказать Вам о базе под макияж от Essence - My base а именно illuminating make-up base, которую я купила после того, как увидела ее вот в этом видео и услышала  что ее уже не выпускают (значит нужно обязательно купить!!!)
Эта база стоила 35 гривен за 20 миллилитров по акции. Не так уж и дешево, но без акции ее цена была где-то больше 50 гривен.
Слово illuminating в названии базы говорит нам о том, что в ней есть мелкий перламутровый шиммер, который призван подсвечивать наше лицо. Ну и конечно на базу нужно нанести тональное средство (на то она и база).
Первое, на что я хочу обратить внимание при описании этой базы - это ее дозатор-помпа, которая очень капризна. - иногда она просто категорически не хочет дать хоть капельку базы, а затем запросто выплевывает в лицо такую ​​порцию средства, что хватило бы на три использования. Не очень удобно - я уже несколько раз шла на пары прячась от солнца, потому что под его лучами моя кожа начинала сверкать как у вампира из Сумерек.
Конечно, базу можно (и нужно!) сверху покрывать тональным, но мне откровенно жаль мучить свою кожу, нанося на нее базу, потом тональное средство, потом румяна/бронзер и пудру ежедневно, поэтому я зачастую ограничиваюсь пудрой и бронзером (или румянами) которые не могут скрыть весь этот блеск.
Если наносить эту базу под легкий тональный крем или ВВ крем, то получается действительно очень красивое лицо, как из журнала. Вчера делала себе макияж на Хелловин и заценила этот эффект легкой подсветки, хотя на пары с таким лицом не пойдешь.
Чаще всего я наношу эту базу на верхнее или нижнее веко, в уголок глаза и на косточку под бровями, на веках припудриваю ее тенями. С шиммерными или сатиновыми тенями получается красивый эффект мокрых век, с матовыми - просто легкое сияние. Особенно круто выглядит ничем не припудренный уголок глаза - мокрый, блестящий хайлайт, который визуально открывает глаз.
Вообще я бы позиционировала это средство не как базу, а как жидкий хайлайтер. В этой роли он просто шикарный и дает именно тот эффект, который я хочу видеть о хайлайтера.
Не могу сказать, что эта база - что-то очень необходимое в косметичке. Это скорее приятная штучка которой можно воспользоваться иногда на выход, но точно не на каждый день. А летом эту базу можно смешать с тональным и нанести на ножки (я уверена, что эффект будет очень крутой).
Спасибо за внимание! А какие у Вас приятные сверкающие штучки?

Коментарі

Популярні публікації