Odri (6 ml) #9 & Essence #Ladybird


2 шари/слои Odri #9 (6 ml) (4,3 грн)
1 шар/слой Essence #Ladybird (8 ml)
Без бази, без топу. Без базы, без топа.



Після яскравого червоного лаку від Одрі мені захотілось спробувати щось більш пастельне, тому я вибрала молочно-бузковий 9 відтінок (в серії на 6 мілілітрів, бо в серії на 12 мілітрів 9 відтінок - яскраво червоний, про який я вже розповідала).
Цей лак дуже добре пігментований, його можна нанести лише в один шар, але я за звичкою нанесла два. Висохли ці два шари швидко - хвилин за 10-15 залізно.
Поверх я нанесла лак Ladybird на усі нігті. Після чого використаа свою улюблену сушку від Ейвон.
Стійкість цього манікюру мене порадувала - я проходила чотири дні і проходила б ще більше, якби не виступ, причому ніяких сколів і потертостей я не помітила, просто хотілось освіжити свої руки.
Ненесення лаку мене теж тішить - лягає він рівно, не намагається затекти на кутикулу. Зручний пензлик і взагалі купа позитиву.
Якщо враховувати дуже не високу ціну на ці лаки, то взагалі можна сказати що якість перевищує ціну в рази (що не може не тішити!).



После яркого красного лака от Одри мне захотелось попробовать что нибудь более пастельное и я купила себе молочно-сиреневый йогурт -  оттенок номер (из серии на 6 мл, в серии на 12 мл 9 оттенок - ярко красный, я о нем рассказывала).
У этого лака хорошая пигментация и при желании его можно нанести только одним слоем, но я по привычке нанесла два. Высохли эти два слоя за минут 10-15.
Поверх на все ногти я нанесла лак-топ от Эссенс Ladybird, после чего использовала свою любимую сушку о Эйвон.
Стойкость данного маникюра меня очень обрадовала - четыре дня, хотя могло бы быть и больше, просто у меня было выступление, и мне захотелось обновить маникюр, хотя сколов и потертостей не было.
Также меня очень потешило нанесение лака - он ложиться ровно, без проплешин и не норовит испачкать кутикулу и боковые валики. Ну и удобная кисточка, как всегда.
Если учитывать не высокую цену на лаки Одри и их технические характеристики, то я могу сказать, что качество выше за цену в несколько раз (и это меня очень тешит!).


Коментарі

Популярні публікації