Манікюр 19.02.14

Всім доброго дня!
Хочу поділитись своїм сьогоднішнім манікюром (до речі цей пост я публікую раніше, ніж фото в інстаграмі).
Мені і далі хочеться весни. Хочеться тепла і якоїсь надії на краще. Зараз в Україні твориться справжній жах, страждають і калічаться люди... та і не лише калічаться... Можна сказати що це мало не громадянська війна...
Загалом настрій оточуючих і мій - далеко не найкращий. Все похмуро і песимістично.
Я надіюсь, що все ж все буде добре, добро переможе і наша країна стане кращою для простого народу.

Отож мій манікюр був натхненний ідеєю мого улюбленого весняного салату (взагалі-то одного з улюблених))). Такого в якому купа молодої зеленої цибулі, яєць і все це заливається олією і посипається кропом і сіллю (за бажанням можна і поперчити). Після такого салату якось не вийдеш в пристойне товариство (ох, ця цибуля! ☺) але з манікюром, на який мене надихнув цей салатик можна йти практично куди завгодно!


Основним лаком у моєму манікюрі є ніжний жовтувато-молочний лак від марки Одрі в об'ємі  6 мл і в тоні 4. Можливо тут би був цікавішим більш насичений жовтий, але такого у мене нема (це обов'язково потрібно виправити!). В напівпрозорій базі плаває мілка жовтувата слюда. Він легко наноситься, але в один шар виглядає трохи не естетично. Я наносила його в три шари.


Акценти (які мають асоціюватись з зеленою цибулькою і є лише на вказівному і безіменному пальцях лівої руки) я виконала з лаком від Одрі в тоні 7 (також 6 мл). Довго не могла знайти як його носити, він лежав у мене без діла і дуже даремно! Цей лак має шикарну пігментацію, його достатньо нанести лише в один шар! Він може трошки саморозрівнюватись на нігті і ще він дуже блискучий. Загалом лак шикарний, добре, що він знайшов таки свою нішу на моїх нігтях.
Зверху на всі нігті я нанесла мій лак-фаворит, якого вже залишилось лише пів пляшечки - Maybelline Colorama Polka Dots #197. Я вже показувала його в блозі. Зараз моя думка стала лише кращою - це топове покриття так освіжає будь-який манікюр! В конкретному випадку він символізував сіль і перець.

Надіюсь, що Вам сподобався мій манікюр і не роздратувала ідея ☺
Дякую за увагу!
Бережіть себе і своїх рідних!

Коментарі

Alena Top каже…
Ах-ха-ха, такой веселенький маникюр)))
Cat_Rin каже…
Спасибо) он немного оживил сегодняшний пасмурный денек)
У меня подобный эффект "лучка" получился с одним из лаков Maxi и Polka Dots №200
NethaliCorp каже…
Очень красивый маникюр:)
Заходите в гости:)
http://nethalicorp.blogspot.com
Cat_Rin каже…
Точно) Только 200 более сине-зеленый)
Cat_Rin каже…
Спасибо)
У Вас очень красивый блог)))
Marina Estetista каже…
Безумный просто!! Катя, отличный "салатик" получился)))))))))))))) И я хочу такой себе))))))))))

Популярні публікації