З чим я роблю макіяж?

Всім привіт!
Зовсім недавно стала записувати такі відео, підгледіла, каюсь.
Особисто мені дуже цікаво дивитись що хтось носить на своєму обличчі в конкретний момент часу. Виходить щось на зразок міні-рев'ю - коротко та інформативно. Недавно все ж "розпробувала" палетку Isabel Lennse від Оріфлейм. В ній попадаються досить цікаві відтінки. Ще я відкрила фішку з тінями - їх треба втушовувати і взагалі ніби "заполіровувати" на повіці - тоді вони виглядають дуже гарно (хоча є кілька абсолютно провальних відтінків).


І от сьогодні, одразу як відзняла відео я впустила з рук цю палетку і як результат у мене відвалилась одна з панельок з тінями... От і "розпробувала"...


Загалом то не критично, я думаю, що зможе щось придумувати, хоча палетку клеїти точно не буду - все одно то не на довго.
Взагалі останнім часом все з рук летить(
Всім добра і щастя за будь-яких обставин!

Коментарі

Меня оттенки в этой палетке не привлекли совершенно... Хотя я вообще любитель теней от Ори :)
Cat_Rin каже…
Мне чень понравился на фото в каталоге ряд зеленых и синий с фиолетовым. Но на деле оттенки оказались с характером, их нужно втереть в кожу и только тогда они будут выглядеть нормально.
Но ежедневние цвета - бежевые и коричневые очень неплохие. Еще очень хорошый черный оттенок, но его нужно наносить влажным способом - тогда он подоедет в качестве подводки (причем очень достойной))
Это пока мои единственные тени от Ори)

Как тебе качество в других?

Популярні публікації