Моя #лакопятницавлюбленных

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти про ще один лакоп'яничний манікюр. На цю п'ятницю, в зв'язку з ДСВ була вибрана тема #лакопятницавлюбленных і я не збиралась приймати у ній участь, бо не люблю день Валентина + не було ніяких ідей.
Ще важливим фактором проти було те, що в п'ятницю у мене з самого рання пари і  часу зробити щось свіже якось не буде.
Але вийшло все не так як я думала - пар не було (але я встала в 6.30 і таки на них приїхала - а викладач зробив собі вихідний).  Мій хлопець подарував мені шикарну валентинку (я ще Вам розповім про основний подарунок якось згодом!). Час і настрій знайшовся і я витягнула лаки і почала манікюрити.


Основний лак - бюджетний крем-замазка від марки Одрі під номером 9. Його об'єм - 6 мл.
Я вже його показувала і хвалила. Зараз я теж залишилась ним задоволена - він легко наноситься, добре сохне, має хороший глянець, потребує двох тоненьких шарів для щільного покриття і має хорошу стійкість. Йому (і багатьом іншим лакам марки Одрі) від мене велика жирна п'ятірка.
В якості акценту я вибрала лак від марки Orly під назвою #Terra Mauve. Моє ставлення до цього лаку вкрай позитивне - це найдорожчий лак з тих, які я собі купляла (він коштував 68 грн. і для мене це досить дорого). При покупці я покладала на нього великі сподівання і вони виправдались. У цього лаку зручний пензлик - він тоненький і дуже маневрений. Пігментація на висоті - можна обійтись одним товстеньким шаром або ж двома тонесенькими. Стійкість середня, але на базі і з топом можна носити мало не до тижня (просто колір яскравий і на ньому чіткіше видно якість потертості). Ну і рідний глянець теж дуже гарний.
От таке от вийшло у мене поєднання двох доволі різних лаків. Мені сподобалось ходити з таким манікюром. Він пережив три дні, але не витримав миття підлоги (треба купити рукавички!)
Дякую за увагу!

Коментарі

У Orly приятный оттенок. Кутикулу при смывании окрашивает? Т.к. мой в оттенке ruby этим грешит.
Cat_Rin каже…
Практически нет, только если очень долго возюкать ваткой с ЖДСЛ по всем ногтям может слегка окрасить, но это легко убирается чистым диском)
Alena Top каже…
Спасибо за обзор! Интересные лаки)

Популярні публікації