Мій минулий манікюр на #сераялакопятница + думки на тему блогу

Всім добра!
Почну з манікюру. Саме для цього флешмобу я купила собі сірий лак від марки Optim, який мене приємно вразив зручністю нанесення і власним глянцем. Комфортний лак, але в такі сірі дні як зараз я просто не змогла ходити з такою сірістю.
Компанію сірому лаку склали два давніх жителі моєї лакової колекції - срібний Golden Rose Rich Color #20 (обожнюю срібні лаки і цей особливо) та графітний Essence Multi Dimension #68 Must have (який дуже вредний і примхливий).
Загалом от така от вийшла картинка.
Мені сподобалось, обов'язково повторю такий манікюр навесні (особливо якщо врахувати, що у мене купа сірих весняних речей)



Що ж до думок на тему блогу, то вони доволі сумні. Склалось так, що я перейшла на російську мову цілком і повністю. І тут все наче і круто, наче і Вам так зручніше, але... Проблема в тому, що я не звикла спілкуватись російською. 99,9% книжок які я читаю - російською, те саме і з фільмами та серіалами. Але в житті я звикла висловлювати свої думки українською - мені так легше і я можу більш детально передати свої емоції і враження.
Проблема полягає в тому, що писати російською для мене неймовірно тяжко. Не так давно я підпрацьовувала рерайтом і копірайтерством і це заняття взагалі вбило у мене будь-яке бажання писати російською, я зрозуміла що попри все мій словниковий запас не такий хороший, як мені б хотілось і моє вміння будувати речення російською взагалі нікуди не годиться...
В зв'язку зі всім вищеописаним я хочу сказати, що відтепер я писатиму переважно українською мовою, але по можливості буду робити і пости російською.
Надіюсь, що це не відіб'є у Вас бажання читати мій блог і не викличе якоїсь негативної реакції.
Всім дякую за увагу!
Щастя Вам і позитиву!

Коментарі

Популярні публікації