Чергова #лакопятница - #фиолетоваялакопятница + мої думки

Всім доброго дня!
Ось вже третій раз я приймаю участь в п'ятничному флешмобі в інстаграмі. Мені страшенно подобаються ці флешмоби, завдяки їм я відкрила для себе багато нових цікавих інстаграмерів і взагалі круто буи причасним до чогось цікавого і масового.


Після невеличкої інспекції я відібрала зі своєї колекції ті лаки, які можна було б назвати фіолетовим або близькими до фіолетового. І результат мене здивував - в мої колекції не було достойного фіолетового лаку.
Але загалом це видовище мене надихнуло і підкинуло ідейку.


А потім я довго вишукувала лак, який мені б захотілось купити. Знайти фіолетовий лак - не штука, штука в тому щоб він мені сподобався і був потрібного відтінку.
Бажаного відтінку все ніде не траплялось і я вже вирішила забити і намалювати нігті лаком від Ооорs! або Ріммель, але тут зайшовши у Ватсонс я побачила стенд з лаками і на ньому цей лак із серії арома. Номер цього лаку 410 і він повинен пахнути смородиною (не питайте - у мене такий нежить, що я не чую ніяких запахів).


В результаті для манікюру я вибрала свій улюблений золотий від Sally Hansen #Golden I - я просто закохана в цей лак, моя рука постійно тягнеться до цього флакону і мені хочеться вкористовувати цей відтінок у кожнісінькому манікюрі.


В на середній і безіменний пальці я нанесла лімітований топ від Essence #Ladybird, який дивовижно заграв на темній основі (на золотій теж нічогенько).
Все це я додатково закріпила своєю сушкою від LN, яка дає приэмний додатковий глянець і вирівнює гліттер.
Загалом манікюр мені подобається, причому дуже. Люблю поєднання фіолетового і золотого.

Ще маленький відступ про Ватсонс і про лаки M.A.G у них з'явились нові бомбезні колекції лаків! Ціни в межах 20 грн. і дуже цікаві ефекти, я вже пригялнула собі кілька лаків і зараз додатково обдумую майбутні покупки. Деякі з лаків дуже подібні на біогелі від Ель Коразон по вигляду. Загалом я була вражена і тепер вже знаю, куди я піду за лаками в наступний раз ☺

Надіюсь Вам було цікаво, дякую за увагу!


Коментарі

Marina Estetista каже…
Симпотные лаки)) Фиолетовый хороший такой, с мелким шиммером, если я не ошибаюсь))
И золотой красивый, но без глиттера, мне кажется, ему лучше)
А я вот не участвовала в лакопятницах еще, как-то по времени не складывается((
Cat_Rin каже…
Спасибо)
Да, фиолетовый с очень красивым мелким шиммером, его на ногтях практически не видно)
Тут действительно вышла промашка с золотым, хотя в жизни все выглядит лучше, но на фиолетовом этот топ намного интереснее)
У меня теперь тоже не будет получатся, но пока были каникулы я могла вдоволь натешиться)

Популярні публікації