Твердий шампунь від Lush - Новинка

Всім привіт!

Минулого року я вирішила відростити довге і здорове волосся.
Після прочитання сотні статей та перегляду купи відео я вибрала для себе один косметичний продукт, який мав би дати моєму волоссю поштовх до росту - це був твердий шампунь від Lush Новинка.

Користувалась я ним від початку березня і практично до жовтня 2013 рок (зрідка використовувала інші). Мені здається, що мої враження про даний продукт досить повні і я б хотіла ними з Вами поділитись.


Форм-фактор. Новинка - це твердий шампунь. Він оформлений у вигляді червонуватої шайбочки, на одній стороні якої розміщена гілочка кориці (наче так). Комфортно брати такий шампунь з собою в дорогу - точно не потече і не заллє собою весь вміст сумки.

Запах. Читаючи відгуки про цей шампунь неодноразово чула скарги на його різкий запах. Але мені і всім моїм домашнім такий запах дуже сподобався і не заважав.

Склад. В шампуні купа натуральних інгредієнтів, масел, перелік яких можна побачити на сайті Лаш. Єдиний не хороший момент - наявність лаурилсульфату натрію, але особисто я не можу мити голову шампунем без нього або СЛС, бо як результат отримую брудну голову одразу після миття і дикий свербіж. Тому для мене це не проблема.

Як користуватись? Тут все дуже просто: треба добре намочити голову, потім взяти мокрими руками шайбу і потерти, поки не з'явиться піна. І вже цю піну потрібно наносити на корені волосся. При необхідності повторити.

Після миття. Я намилювала стандартно два рази - люблю коли волосся промите так що аж рипить. Взагалі він дуже добре очищує волосся! Після шампуню воно м'яке і блискуче навіть без використання бальзамів і кондиціонерів. Але є одне але - ця шайбочка може добряче висушити волосся і шкіру голови (аж до лупи, брр!) тому все ж варто використовувати між тим якісь бальзами і масочки.

Ріст волосся. От тут я нічого не можу сказати - в неті є купа відгуків, в яких дівчата кажуть що у них відросло на 15 см за два місяці і т.д. У мене такого не сталось... Можливо до того ще треба було якісь додаткові вітаміни приймати ложками (я приймала лише Вітрум Б'юті, але то ололо а не вітаміни) чи ще щось. Чи може то має бути закладено генетично?
Коротше кажучи - дикого росту волосся я не помітила, зате помітила глобальне покращення його вигляду. І якщо до використання цього шампуню я вичісувала просто цілу клубок волосся (мама сміялась, що з мене можна в'язати шкарпетки), то після цього шампуню на розчісці всього лиш 5-7 волосин.

Як резюме скажу, що шампунь достойний, хоча трошки може й дорогуватий. Мені він сподобався і колись я обов'язково повторю курс з ним ще раз.

Дякую Вам за увагу? Можливо Ви знаєте якісь цікаві шампуні для росту волосся?

Коментарі

Anna_S каже…
У меня есть твердый от Ma Provеnce, не дружу с ним вообще. На второй день волосы ужасные и сушит.... Так обидно, ведь отзывов о нем хороших очень много.
Вот я не совсем поняла, как этот шампунь выглядит. К чему там палочка корицы? Это вроде как "ручка"? Или просто для колорита?
Cat_Rin каже…
Хм, может после него нужно особый и очень питательный бальзам?
У меня этот тоже без бальзама сушил волосы сильно(
Cat_Rin каже…
Круглая шайбочка, палочка корицы - чисто декоративный ход (хотя по словам консультантов она выделяет полезные вещества в процессе)
Anna_S каже…
Думаю, дам еще один шанс и попробую после него масло для волос или питательную маску использовать.
Соня Сабала каже…
Спробуй ще маску Міцне коріння. Ну мені принаймні волосся трохи росте) нема дива, але я його і не чекаю:)
CatTheKaty каже…
Дякую) Приглянусь до цієї маски)

Популярні публікації