Мій новий догляд за волоссям з продукцією Lush - твердий шампунь Леді Годіва і кондиціонер Джунглі

Всім привіт!
Мені вже давненько натерпиться розповісти Вам про дві обновки в моєму догляді за волоссям. І, нарешті, я можу розповісти вам про ці два продукти - твердий шампунь Леді Годіва і кондиціонер Джунглі від марки Лаш.


Я вирішила розповісти про два ці продукти в одному пості тому, що я використовую їх тандемом.

Шампунь
Godiva Shampoo and Conditioning Bar
Призначений для слабкого сухого, кучерявого і виснаженого волосся. За словами консультанта він не повинен сушити шкіру голови і волосся - в ньому є купа масел, які не захищають і доглядають за волоссям під час миття голови.
Я страшенно вагалась коли вибирала його - був страх того, що цей м'який шампунь не промиє моє волосся до бажаного стану (я люблю щоб аж рипіло ☺) і що взагалі все буде погано.
Хочу відзначити що цей шампунь має сильний і досить тяжкуватий запах жасмину - на любителя. Особисто я в перший день переночувавши в кімнаті з цим шампунем і бальзамом довго не відчувала запахів. Але за майже місяць спільного існування я навіть звикла до цього аромату. І так, моментик  - аромат не залишається на волоссі (для мене це мінусик - люблю, щоб волосся чимось хорошим пахнуло).
Я зволожую шайбочку водою і потім розмилюю її руками допоки не утвориться густенька піна. Цю піну я наношу на корені волосся і починаю масувати. Запах при цьому стоїть райський!
Одного намилювання мені малувато (хоча вже після нього волосся "порипує"). Тому я наношу шампунь ще раз, добре розмилюю його на волоссі і залишаю хвилин на п'ять - це сумнівне задоволення, але мені хочеться щоб більше корисних речовин з масел потрапили в моє волосся.
Після цього я ретельно промиваю все волосся і переходжу до наступного кроку.

Кондиціонер
Jungle Conditioner
Між ділом, під час вибору шампуню я пожалілась на те, що кінчики мого волосся страшнно люблять пересихати до стану паклі і виглядає це сумно. І мені тут же порадили це бальзам-кондиціонер.
Кондиціонер теж твердий. Він упакований в пластикову коробочку, яка залишає один бік вільним. На одній зі сторін цієї шайбочки є витиснене не зрозуміле зображення.
Запах у нього не зовсім мені зрозумілий (на сайті написано що він пахне джунглями) -є свіжа і гіркувата нотка, які при нюханні напряму не зовсім приємні. Але на волоссі під час і після миття (запах стійко тримається до наступного миття) він дуже ніжний і навіть парфумно-дорогий.
В складі заявлена купа масел і корисних компонентів. Консультант сказала, що він закриває кутикулу волосся і захищає його від шкідливих впливів.
Я беру цю шайбочку (чи як його ще назвати?) і тру ним по волоссю, починаючи від кінчиків. Злегка проходжусь біля самих коренів. Фішкою цього кондиціонеру є його невідчутна текстура - натираєш ним волосся а відчуття що ти щось нанесла нема (консультант попереджала, що він от такий безсиліконовий і терти ним багато не треба). Потім я масую з ним волосся, заплітаю косичку і стараюсь потримати якомога довше (але довше десяти хвилин рідко витримую). Після чого змиваю його як слід і споліскую кінці холодною водою.

Результат дії тандему
Перше що я хочу відзначити - легкість розчісування. Я спокійно можу розчесати напівмокре волосся, причому таке враження, що воно розпадається на окремі волосинки само по собі, без допомоги розчіски.
Момент номер два - структура волосся. Коли мені було 14 і я була дурненькою, мені в голову стрельнула "геніальна" ідея пофарбуватись, яку я реалізувала дуже грубо і дешевою фарбою. В результаті чого моє природне кучеряве волосся втратило свою акуратну кучерявість і перетворилось в неслухняну кучеряву хмару на моїй голові. Так от, після цих двох засобів моє волосся лягає точно як тоді, майже дев'ять років тому! Виходять акуратні і гнучкі спіральки і локони, які добре тримаються і практично не плутаються!
Третє моє "вау!" стосується блиску волосся. Неодноразово чула в неті, що кучеряве волосся немає блиску. Брехня! Блищить шикарно що під сонцем, що під лампами!
Вже років два я мила голову раз в три дні, саме така схема була мені максимально комфортна і я не відчувала що голова жирна на протязі цього терміну. За час (досить короткий) користування цим дуетом я перейшла на новий інтервал миття - чотири дні. Начебто що таке один день? Але це як подивитись ☺

Я думаю, що Ви вже зрозуміли, що я дуже задоволена цим шампунем і кондиціонером. Єдиний мінус для мене - ціна цих засобів. Шампунь коштував 114 гривень а бальзам - 65. Вони працюють на всю цю суму своєю економністю і ефектом, але все одно якось інколи дусить жаба ☺

Сподіваюсь що Вам було цікаво!
Бережіть себе і своїх рідних і нізащо не втрачайте надію і віру в краще!
Дякую Вам за увагу!

Коментарі

Marina Estetista каже…
Вай, какие!! Первое средство (шампунь) я бы съела))))) Такое аппетитное))) У нас есть Лаш, но очень далеко от моего дома, и я никак не определюсь, что же мне сейчас надо, поэтому пока никак не познакомлюсь с маркой.
Катюша, спасибо за обзор))))))
Cat_Rin каже…
Спасибо!
Шампунь к тому же так благоухает, что его действительно хочется куснуть)))
У меня знакомство началось с шампуней и пока я очень довольна их продукцией)
roksolana каже…
Дякую за відгук. Я дуже люблю Лаш і багато вже попробувала, особливо по догляду за шкірою, а от твердий шампунь ще ні...
CatTheKaty каже…
Дякую) Я поки пробувала лише їхні шампуні, хоча доглядові засоби цікавлять мене вже давненько (правда я якось ве не зберусь ризикнути і щось спробувати)))
Соня Сабала каже…
І я маю цей шампунь) він мені служить ось уже майже рік і ще є) дуже задоволена ним) а запах для мене чудовий) для кучерявого волосся кажуть хороший є кокосовий шампунь на вагу чи то радість для волосся чи любов до волосся) я ось сьогодні збираюся його посвочити і напишу відгук в себе на блозі))
До речі, запрошую на свої блоги )
Sofiykasblog.wordpress.com
lembergist.blogspot.com
CatTheKaty каже…
А в мене цей шампунь так швидко змилюєтья, що не впевнена, чи вистачить його до червня... Але я від нього просто млію - волосся навіть сіктись перестало і розчісуватись тепер значно краще (хоча може то ще й часткова заслуга бальзаму?)
Цікаво буде прочитати твій відгук)

Популярні публікації