Mari e Monti - Крем для рук і нігтів комплексний (з пантенолом, маслом горіха ш, вітамінами А та F)

Всім привіт!


Сьогодні я хочу розповісти Вам про черговий крем для рук, який я собі купила в середині зими.
Марка Mari e Monti - це власна марка мережі Космо і продається лише в їхнх магазинах. Я не дуже знайома з продукцією цієї марки - поки пробувала тільки цей крем.
Він комплексний і заявлений як для рук, так і для нігтів. Спереду на тубі нас заохоують спробувати цей крем ще й тим, що в ньому є пантенол, масло горіха ши та вітаміни А та F (і вони є в складі, хоча і не в перших складових).
Цей крем випускається у двох об'ємних рішеннях (цікава і зручна ідея - маленька версія не займатиме багато місця і її можна кинути навіть у найменшу сумочки або кишеню пуховика) - на 25 мл і на 90. Маленька туба коштує десь біля чотирьох гривень а велика десь біля дев'яти-десяти гривень.
Спочатку я купила собі маленьку тубу для того, щоб носити її завжди з собою. До речі, носик туби був запечатаний металевою мембраною, що не може не тішити (це означає, що ніхто тим кремом не мастив руки до того моменту як його купила і розпечатала я ☺)


Крем помірно жирний, не створює на руках плівочки і приємно живить та пом'якшує шкіру рук.
Одного разу моїй знайомій був терміново потрібний крем для обличчя і, звичайно ж, його під рукою не було. Тоді я дала їй цей крем. А ще трошки пізніше я вислуховувала про те, який же цей крем хороший. Особисто я обличчя ним мастити не буду, але для рук він мені подобається (десь на рівні з БР "Роскошь макадамии" і Біокон "Зимний уход").


Фото
клікабельне

По текстурі він досить рідкий і без явної жирності. Якраз така текстура асоціюється у мене з живленням шкіри.
Запах у нього приємний і на диво знайомий - він  викликає асоціації з кремами для рук і обличчя від Біокон. Що, до речі, і не дивно - цей крем випущений на потужностях Біокон під брендом Mari e Monti. До речі руки пахнуть цим кремом ще десь пів години після його нанесення і, хоча запах не різкий і досить простенький, але мені це подобається.
Комплексний крем для рук і нігтів від Mari e Monti мені дуже сподобався і я рада що його купила - відношення ціни до якості хороше + креми, які я люблю інколи буває досить тяжко знайти на полицях магазинів, а цей крем завжди доступний в мережі Космо. Точно можу сказати що куплю його ще не раз ☺


До речі, цей крем я показувала в своєму відео про дві знахідки для рук. Ви його вже бачили?



Дякую за увагу!
Всім хорошого дня!
Бережіть себе ☺

Коментарі

Anna Galaxy каже…
Хороший крем. У меня был такой, очень понравился. :):):)
Cat_Rin каже…
Спасибо)
Мне он очень нравится по всем параметрам)

Популярні публікації