Понеділковий небесний манікюр з Vivienne Sabo 125 і акцентами El Corazon 423/103

Всім добра!
Особливої ідеї в мого сьогоднішнього манікюру нема, просто захотілось ясного неба над головою.
Як я реалізовувала таку ідею дивіться під катом ♥



Лак небесного голубого відтінку це Vivienne Sabo Glassage 2 en 1 #126.
Я купила його за 20 грн (наче це була знижка) у Ватсонс (їх там просто уйма).
Його об'єм 8 мл, хоча упаковочка виглядає меншою.
Виконання флакону виявилось зручним для свотчів, але при нанесення коротка  паличка пензлика і крупна кришечка (крупна відносно пензлика) особисто для мене були дуже не зручні.


Пігментація лаку досить слабенька, що в купі з рідкою і текучою консистенцією створює деякі проблеми в нанесенні. Для прийнятного (але не ідеального) результату мені довелось нанести три шари, причому перші два були вкрай смугастими і виглядали убого (я мало не забила і не змила все). В ньому є мілкий і практично не помітний сріблястий шиммер, який додає йому об'єму і заставляє лак по-різному грати в різних світлових умовах (від ясного і ніжного голубого до пронизливої небесної синяви). Цікавий колір, але на нігтях він сприймається інакше, ніж у флаконі (а всьому виню білий ковпачок, який зорово освітлює і освіжає колір в баночці).


У цьому лаці заявлений догляд і те, що в ньому є кальції і шовк. Ну і ще він сам собі і лак і базове покриття - тому я наносила його на голі нігті. Але в його складі (можна подивитись тут) нічого такого не зафіксовано, от так от(((
Висихає цей лак швидко, навіть в три шари. Запах стандартний - лаковий і відносно приємний (хоча як кому ☺).


Загалом лак досить проблемний конкретно для мене - його тяжкувато нанести (з причин не зручної кришечки і короткої палички пензлика) і потрібно як мінімум три шари покриття, яке все норовить затекти під кутикулу, під ніготь і на валики. Але, якщо він триматиметься три з плюсом дні я буду готова миритись з цим через красу відтінку.

Відблиск голографічних гліттеринок з біо-гелю 423/103
В якості акцентів, які присутні на безіменному і середньому пальцях лівої руки я нанесла біо-гель від марки Ель Коразон 423/103. Мені здається, що такий дует досить вдалий і він також викликає асоціації зі смальтою чи вітражем. Взагалі я зі здивуванням усвідомила що цей біо-гель кращий в якості топу ніж соло (хоча і соло він дуже гарний і любий моєму оку), саме тонкий шар покриття поверх якогось основного кольору створює ефект легкості, луски (російською луска - перекладається чешуя і в голові у мене саме це слово) і відблисків на шліфованому металі (раптово виникла купа абстрактних асоціації, яких вистачить ще на кілька постів ☺).
А ще голубий Вів'єн Сабо викликає з небесним відтінком на нашому прапорі - я давно хотіла такий відтінок лаку.


Надіюсь, Вам сподобався мій манікюр і цей пост ☺
Хай над Вашою головою завжди буде ясне і безхмарне небо. Бережіть себе і дорогих Вам людей!

Дякую за увагу ♥

Коментарі

Людмила А. каже…
Красиво. Очень.
Cat_Rin каже…
Спасибо ☺
Anna Galaxy каже…
Красиво получилось. :):):)
Cat_Rin каже…
Спасибо ☺
Чую весну и ясное небо ;) Классно получилось.
Anna_S каже…
Здорово! Такой нежный, и правда небесный оттенок лака. Эл Коразон подошел идеально.
Cat_Rin каже…
Именно этого эффекта я и пыталась достичь) Спасибо)
Cat_Rin каже…
Спасибо)
Я всегда хотела подыскать в пару к этому Эль Коразону какой-нибудь нежный голубой или зеленоватый лак)
Anastashen James каже…
Очень нежный маникюр получился, в тоже время очень нарядный!:)

Приглашаю в свой блог: ,anastashen-james.blogspot.ru. Буду рада, если вы оцените мои старания:)
Marina Estetista каже…
Спасибо, Катюш, и ты береги себя и близких!!!
Красивый, действительно, небесный маникюр! Очень символичный.. И позитивный!
Cat_Rin каже…
Спасибо) У Вас очень красивый блог, буду с удовольствием читать)
Cat_Rin каже…
Спасибо, я очень рада что моя идея удалась)

Популярні публікації