Манікюр - Тіффані, 8 березня etc. Golden Rose Rich Color #20

Всім привіт!
Хочу розповісти Вам про свій восьмиберезневий манікюр і його ідею.



Чомусь останніми роками на свята я впадаю в хандру, тому щоб не псувати людям настрій я стараюсь якось підбадьоритись. В цьому мені допомагають фільми.
Одним з фільмів, які завжди мені покращують настрій був є і буде "Сніданок у Тіффані". Я передивлялась його разів сто і він мені не приївся. Цей фільм варто було б подивитись  за одну Одрі Хепберн, навіть якби сюжет був провальний. Але фільм цікавий, легко дивиться і дуже атмосферний. Не можу сказати що цей фільм веселий, я б взагалі не класифікувала його як комедію... Як би то не було, якщо Ви ще не бачили цей фільм - подивіться, він достойний витраченого часу і його приємно дивитись з подругами за чаєм/кавою/какао і різними тістечками.


Ще одна штука яка завжди піднімає настрій - свіжий манікюр. Так як у фільмі, який я дивилась під час створення манікюру фігурував магазин Тіффані фірмовий колір якого надихнув мене на вибір кольорів в манікюрі. Правда, на жаль конкретно такого відтінку у мене не було, тому я використала найбільш подібний з тих що в мене було (може ви знаєте якісь бюджетні лаки у кольорі Тіффані? Буду рада пораді ☺)


Манікюр я виконувала з двома лаками - срібним Golden Rose Rich Color #20 і безномерного лаку від L'ambre Noir. Срібні акценти я нанесла на безіменний палець лівої руки і на безіменний та середній палець правої (потягнуло на асиметрію).


Ці два лаки я вже використовувала раніше неодноразово і можу відзначити їх хорошу стійкість і безпроблемне нанесення. Люблю ]х (взагалs у ГР ця серія досить вдала).
А ще маленький шматочок образу, можливо не дуже поєднуваного з манікюром, але в загальному виглядало весняно ☺

О так, це блог моєї штори ☺

Всім Вам любові, весни і тепла!
Дякую за увагу!

Коментарі

Anastashen James каже…
Фото отличные! А образ такой милый:)
Cat_Rin каже…
Спасибочки) Мне бы еще фон другой для фотографирования найти)))
Marina Estetista каже…
Классный маникюр и образ)))) Лаки очень сочетаются))))))))
Cat_Rin каже…
Спасибочки)) Я даже не хотела смывать лак (пришлось стереть по причине простоя других лаков)))
roksolana каже…
Дуже ніжний образ і манікюр... І гарне поєднання срібного і м*ятного.
CatTheKaty каже…
Дякую) У мене ще в планах випробувати поєднання голубого і зеленого зі срібним))
roksolana каже…
Голубий має бути гарно...
CatTheKaty каже…
Я теж так думаю ☺
Соня Сабала каже…
Які чудові лаки!:) А де ти їх купила?:)
CatTheKaty каже…
Ламбре Нуар продається в "Космо" а Голден Роус практично у всі невеличких магазинчиках з недорогою косметикою (на "Привокзальному" взагалі в кожному косметичному павільйончику)

Популярні публікації